Ei kai sen akselin tarvitse pyöriä 6000 kierrosta, minä kun ajelen niin minulla moottori sanoo muutenkin slurps, slurps. Mutta joku ratkaisu piti tehdä käytettävissä olevaan aikaan ja setelien määrään nähden. Kun netistäkään ei löytynyt sopivampaa niin minkäs teet. Tietysti tämän jälkeen sinne sitten tarjotaan vaikka mitä myyntiin, mutta ei näitä ratkaisuja voi loputtomiin odottaa, jos vene vielä halutaan kesällä veteen.
Niin kuin yksityisviestissä Simonille sanoin, katsotaan kesän jälkeen, mitkä kokemukset ovat ja katsotaan sitten pidemmällä aikajänteellä, mitä tarjolla on. Olin jo muutenkin odottanut 2 kk niitä Volvon marinointiosia ja sinä aikana etsinyt sopivaa merivaihdetta.
Hartikainen löysi tänään marinointiosat varastostaan ja jotta pääsen eteenpäin tässä veneen teossa, josta toisaalla olen kirjoittanut, niin tässä tämä. Jatkan laituriparlamentissa Donnaan liittyvää ja kerron siellä kokemuksista toivottavasti ensi kesältäkin, onko se kuuluisa kodinkone ja miten ajetaan pienemmillä kierroksilla kuin 6000, jolloin tietääkseni Volvonkin kone on jo reilusti ylikierroksilla, niin kuin Eklukin varmasti sen tietää. Tietysti ymmärrän sen, että nuoret pojat ajavat hana kaakossa.
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua