"Teddy diveri" näyttää jatkavan porilaisten parjauskampanjaa antaen minusta "kauhulinkkejä" eteenpäin. Liekö peräti samaa porukkaa.
Mihin hän pyrkii linkeillään, en ymmärrä?
Porilaisilla oli sentään selkeä tavoite: Saada tuhottua Kuunari Koivisto Porin oman Ihana-jaalahankkeen alta ennen kuin Koivisto veisi koko median huomion valmistuessaan.
Mutta mikä tavoite mahtaa olla "Teddyllä"?
Onkin käsittämätöntä kuinka helposti netissä pystytään henkilö panettelemaan vain muutamien tai vaikka yhden solvaajan toimesta.
Yli 50-vuotisen venerakennus- ja suunnittelukokemuksen jälkeen en olisi voinut uskoa, että parissa vuodessa mies pystytään ns. "ajamaan alas" pelkilla valheilla. Mutta uskon, että saman voisi tehdä kenelle tahansa netissä. Niin yksinkertaista on toisten haukkuminen nimettömänä tällä alhaisella tavalla. Sitä ei kukaan valvo tai kontrolloi.
Raukat tekevät sitä pelkästä vahingonilosta ja kateuttaan, mutta miksi täällä?
Onneksi on kuitenkin historiakin olemassa, joka kertoo muuta. Oikeihin asioihin tutustumalla "voi päästä takaisin venhoon":
Olen omin käsin kunnostanut tai rakentanut eri materiaaleista(kovalevyt, paperi, viilu, vanerit, rima, u-rima, lauta, limilauta, teräs, alumiini, betoni, lujitemuovi ja eri komposiitteja) veneitä satoja, yli 600 ferrobetonivenettä. Lisäksi suunnitellut lähes 300 perhevenettä eri materiaaleista suomalaisille. Viimeksi Porin Reposaaren Perinnevenetelakalla kunnostimme yli 100 venettä ja laivaa viimeisen 10 vuoden aikana. Suurin niistä oli kuunari Koivisto( 45 X 9m/500t.), jonka Porin kaupunki romutti vaikka laiva oli lähes valmis ja räjäytti lopulta pohjaan omien sukeltajiensa iloksi kesäkuussa 2007.
http://www.kuunarikoivisto.info
Nyt minulla on allani uusi jahti. Siinä asun ja siinä on toimistoni. Sopii tulla katsomaan ja juttelemaan niin ei tarvitse luulla asioita. Samalla voi ihmetellä kuka minä oikeastaan olen!
Kirjoitan omalla nimelläni koska en sitä enkä ammattiani häpeä.
Vaikka Porin kaupunki hävitti kaikki työkaluni, lähdeaineistoni ja työtilani raukkanmaisesti ilman neuvotteluja, jäin itse siitä terrorista henkiin ja elän. Entistä vahvempana- kovempana. Pankaa paremmaksi, jos pystytte!
Että se tällä erää ruuveista ja pulteista!
Jouko Heikola, ins.DIS
Venesuunnittelija
Teollinen muotoilija
Keksijä ja tuotekehittäjä
Venerakennuksen opettaja,em.
Yhdyskuntasuunnittelija
Laivuri
(toivottavasti "tituleeraukset" riittävät vähäksi aikaa)
p. 046 891 2846 ja
040 854 1716
jiho@suomi24.fi