volvo penta merikytkimet
-
volvo penta merikytkimet
Mulla on Mb 10a:n perässä todennäköisesti ms kytkin,mitähän öljyä tollaseen kuuluu laittaa entä kuinka paljon?Entäs sitten toi pyörimissuunta,pyöriikö samaan suuntaan kuin moottori vai onko tätä ajeltu pakilla eteenpäin?En löytänyt tietoa ainakaan helposti netistä,linkkivinkkejä? t:Makke
-
Luulisin näin
Että kytkimeen kuuluu samaa öljyä kun moottoriinkin ja täyttökorkissa pitäisi olla mittatikku. Täältä mitään apua ? http://www.volvo.com/volvopenta/finland ... e/inboard/
Eikös ns. suoravälitys pyöri samaansuuntaan kuin moottorikin mutta jos vaihteessa on välitys niin silloin sen pyörimissuunta muuttuu ellei siinä ole mainintaa reverse eli pyörimissuunta pysyy samana (vai oliko se toisinpäin, en muista)
Eikös ns. suoravälitys pyöri samaansuuntaan kuin moottorikin mutta jos vaihteessa on välitys niin silloin sen pyörimissuunta muuttuu ellei siinä ole mainintaa reverse eli pyörimissuunta pysyy samana (vai oliko se toisinpäin, en muista)
- veehoo
Re: volvo penta merikytkimet
MB10a:n alkuperäisessä manuaalissa muistaakseni luki, että sekä moottoriin että MS-kytkimeen käytetään samaa öljylaatua, olikos se nyt 10W-30. Ja mittatikku oli mulla ainakin kiinni siinä korkissa.isomakke kirjoitti:Mulla on Mb 10a:n perässä todennäköisesti ms kytkin,mitähän öljyä tollaseen kuuluu laittaa entä kuinka paljon?
Simppu, pikkupellinkiläinen vm. 81