On aikamoinen valutaidon mestarinäyte pako, imu- ja vesikanavineen

Petrooli öljymäisempänä tavarana on tarvinnut imukanavan, joka kulkee pakokanavien välistä, höyrystyäkseen sopivasti.
Nykyään kun ajetaan bensalla taitaa ongelmana olla että kuumalla koneella bensa höyrystyy liikaakin jo ennen sylinteriä?
Pahimmassa tapauksessa sytyykin jo imukanavassa ja aivastelee taaksepäin?
Täälläkin foorumilla kysellään neuvoa huonoon kuumakäynnistyvyyteen varsin usein.
Tämän lisäksi pakosarjahässäkkä on kamalan monimutkainen härpäke.
Omassa 2-pyttyisessä olympiassa piti veden kannsa kokeilla että pääseekö etummaiselta pytyltä pakokaasut putkeen ollenkaan..
Oli siellä rako jossain muttei mitään kovin vapaata virtausta. Sen näki myös ulkopuolelta, etummaisen pytyn kohdalta pakosarjasta oli maalit tms palanut ja ihan ruosteessa. Kuumana siis käynyt.
Vesijäähdytteinen pakosarja olisi huomattavasti helpompi tehdä erikseen ja imukanava erikseen.
Lisäksi kaväisi mielessä solex-kaasarin korvaaminen jollain uudemmalla, esim nykyaikaisella Dellortolla.
Olis bensalle suunniteltu ja paremmat/tarkemmät säädöt..
Onko tässä jotain järkeä vai suunnitelenko tietämättäni pyhäinhäväistystä?
Onko seurauksena tuomio terroriteon suunnittelusta vai jotain muuta?
