Millain kannattas tehä tommoselle vahvasti kuidutetulle Vatorin malliselle veneelle kuidutukden päälle pinta? on ny pelkällä kuitupinnalla.
Käviskö pieni hionta ja joku pohjamaali vai mitä?
Kuidutetun vaneriveneen pinnoitus
-
Re: Kuidutetun vaneriveneen pinnoitus
moi
kuidutukselle hionta ja siihen kunnon kittaukset (talkkia ja hartsia joista tehdään kitti) sen päälle topcoat ruiskulla ainakin 3 kerrosta.
aika paljon se vaatii kärsivällisyyttä mutta tulee kuin uusi.(pohjat on kaiken A ja O.
näin olen itse tehnyt ja saanut ihan asiallisia tuloksia(tekijät huomioon ottaen)
PETE
kuidutukselle hionta ja siihen kunnon kittaukset (talkkia ja hartsia joista tehdään kitti) sen päälle topcoat ruiskulla ainakin 3 kerrosta.
aika paljon se vaatii kärsivällisyyttä mutta tulee kuin uusi.(pohjat on kaiken A ja O.
näin olen itse tehnyt ja saanut ihan asiallisia tuloksia(tekijät huomioon ottaen)
PETE
-
- Viesti:
Moro
Paklaukset kuten yllä
Jos ei nyt ihan automaalipintaa tartte saada niin voi sen topparin levittää telallakin.
Pintaan myös vedellä jotain 2 komp epoksimaalia topcoatin tilalle.
Nortti
Paklaukset kuten yllä

Jos ei nyt ihan automaalipintaa tartte saada niin voi sen topparin levittää telallakin.
Pintaan myös vedellä jotain 2 komp epoksimaalia topcoatin tilalle.
Nortti
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing
-
Ok näin toimitaan ja kiitoksia. Tota maalia menee sitten vissiin aika paljon. TÄytyy vertailla hintoja