Hei Arvoisat Puuvenekeskustelijat,
hyvää sunnuntaita 04.08.2013.
Minulla olisi kysyttävää. Tunnistaako joku teistä Arvoisista Kollegoistani myynnissä olevan veneeni: Uudenveroinen Kråkö Kabin 6 h kokomahonkimatkavene 10.07.2013 15:40, alkuperäistiedot valmistajan ja suunnittelijan osalta. Olkaa hyvä ja tutustukaa ja lukekaa ilmoitus.
Siellä on kolme (3) sallittua tiedostokuvaa.
Olen ollut yhteydessä mm. kaikkiin Kråkön ja Porvoon alueen puuveneveistämöihin, -valmistajiin ja korjaajiin, Puuveneveistäjät ry:hyn, FinnBoatiin ja ainakaan vielä en ole saanut vastausta.
Mahogany Yachting Society MYS tunnisti veneen Kråköksi; kuitenkin eivät tiedä valmistajaa.
Puuvene.fi sallii vain kolme(3) lähetettävää tiedostoa ja kokorajoitus on 128 kB. Minulla on 27 ammattivalokuvaajan ottamaa valokuvaa veneestä, joita olen valmis mielelläni lähettämään osoitteeseenne, jotta tämä asia saadaan ratkaistua.
Hyvää loppukesää toivottaen.
Kunnioittavasti
Kråkö60
Mob. 0400-634971
Mail. ahti.visamaki@saunalahti.fi
Ma 12.08.2013. Kokomahonkimatkaveneen valmistaja/rakentaja on ratkaistu: Suunnittelu ja Veistämö: Thure Lindström. Kråkö.
Kiitos kaikille osallistujille.
Kråkö Kabin 6 h kokomahonkimatka.Valmistaja? THURE LINDSTRÖM
-
Kråkö Kabin 6 h kokomahonkimatka.Valmistaja? THURE LINDSTRÖM
Viimeksi muokannut Kråkö60, 13 Elo 2013 13:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Donna 28
Re: Uudenveroinen Kråkö Kabin 6 h kokomahonkimatka. Valmista
Olisiko Sinun helpompi lähteä kyselemään veneen historiaa sieltä, mistä olet sen ostanut, tuon tehoisella koneella vene on ollut rekisterissä niin kauan kuin rekisterit ovat olleet olemassa. Rekisterinumerohan Sinulla on tiedossa, siitä vain jäljittämään. Kyllä ne sieltä selviää, kun vene ei ole tuon vanhempi, entiset omistajat yleensä tietää yllättävän paljon veneestään jopa lähiomaiset, puhumattakaan sukulaiset.
Donna 28
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua