Nyt alkaa sytytyksen ja bensapuolen läpikäynnin jälkeen w2 pelata, vaikka vielä pitää testiajoa ajella ennenkuin uskaltaa kauemmaksi mennä.
Mittarit ei vaan toimi vieläkään, ja ainakin öljynpainetta olisi kai hyvä tarkkailla (lämmöt nyt vielä mittaa kädellä kannen päältäkin). Vaihdoin jo varoitusledillä toimivan öljykellon tuohon vanhan anturin tilalle, mutta mun kriteerit ei näemmä olleet riittävän tiukat kellon valinnassa kun valo palaa koko ajan vaikka öljy kyllä kiertää kun ei kone ole leikannut kiinni. Eli kysymykseni kuuluu: mistä sais sopivan öljykellon tahi öljynpaineanturin tai mieluiten anturiosan jolla sais sekä merkkivalon että mittarin toimimaan? Ja myös itse mittari pitänee vaihtaa... Käykö siis jotkut normi tarvike/yleisosat ja jos, niin miten sellaiset osais ostaa?
Wickström öljynpaineanturi ja -mittari
-
-
Re: Wickström öljynpaineanturi ja -mittari
Terve
Ei kai sen muuta väliä ole, kuin että anturi sopii koneen kierteisiin ja on sopivalle painealueelle, samoin mittari esim 0-5bar.
Ja öljynpaineet pitää olla lämpimänä yli 0,5bar tai muuten vaatii huoltoa.
Ei kai sen muuta väliä ole, kuin että anturi sopii koneen kierteisiin ja on sopivalle painealueelle, samoin mittari esim 0-5bar.
Ja öljynpaineet pitää olla lämpimänä yli 0,5bar tai muuten vaatii huoltoa.
Osta sinäkin vene, niin ei tarvi katua.
-
Re: Wickström öljynpaineanturi ja -mittari
w1 mittarin kierre on minulla M8x1