Mittailin tänään sen verran, että minulla on kyllä mahdollisuus laittaa keulakannen alle (3,6 m)
keskelle tankit peräkkäin alas vuoteen alle. Joskin se saattaa ehkä vaikuttaa makuutilan korkeuteen jonkinverran, jos sattuu niin onnellisesti, että pääsee muhinoimaan. Silloin voi olla ahdasta korkeussuunnassa. Jos taas tankit ovat eri puolilla venettä, on aika hankalaa järjestää tankkaus yhdeltä puolelta. Koitossa, vaikka onkin tuollainen pillimäinen yhdysputki tankkien välillä, ei siitä käytännössä ole haittaa, koska molemaat tankit täytän erikseen. Tankkien korkit ovat vierekkäin. Donnassa, joka on pitkä kapea vene, ei niitä tankkien paikkoja ole montaa, em. paikka ja salongin ja sen edessä olevan "ruoritilan penkkien alle niitä olisi mahdollista sijoittaa. Toinen vaihtoehto on panna nämä tankit myyntiin ja tehdä joskus aikaisemmin täällä palstalla puheena olleet tankit vanerista ja epoksista ja sijoittaa ne koko pituudeltaan keulakannen alle - tilan saisi vähän korkeammaksi siten. Tiedä häntä.
Nyt näitä kuin muitakin tämän tyyppisiä teknillisempiä juttuja alkaa ajatella tosissaan, kun tiedossani on, että saan ammattiapua veneen tekoon n. 20 -viikoksi. Tietysti siitä on se huono puoli, että joudun rahan hankkimiseksi jalkautumaan entistä useammin asennustyömaille - mutta mitä ei tekisi Donnan eteen, "naisen", jota olen ajatellut herkeämättä viimeiset neljä vuotta.
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua