29.4. viestini perustuu minulle tarjottuun Volvon koneeseen josta minulla on kuvat omassa sähköpostissani. Ihmettelyni koski sitä asiaa, että vaikka kuinka etsin alkutalvesta V-M:n kaverin koneeseen kaavelia ja kytkintä, en sitä löytänyt. Nyt tässä
huhtikuussa tarjotussa koneessa oli ne kaikki, paitsi pakoputken jäähdytystä ja se kone oli vino kone. Mutta kun olen vähemmän uskalias pelaamaan tällä koneella, enkä viitsi
edes yrittää saada niitä kuvia sähköpostistani tälle sivulle, niin en myöskään tuota komeutta voi sen tarkemmin esitellä. Taannoinen ylläpitäjä teki ja laittoi kuvat puolestani, mutta nyt en tiedä keneltä edes kysyisin, kun nokkiin tulee ymmärtämättömyyttäänkin täydellä ymmärryksellä.

Sen olen oppinut tällä sivustolla, että on parempi olla neuvomatta ketään, mitään, mistään, ellei ole ollut alausta lähtien mukana.
Jaarittelen niitä näitä parlamentin puolella jatkossakin. Tämäkin loppuosa pitäisi olla siellä.
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua