Onko noissa imusarjahehku sellainen naftakupillinen malli? Eihän sen venttiilistä pääse vuotamaan imusarjaan naftaa pikkuhiljaa?Tai sitten huohottimesta öljyä?Noitahan voi irroitella seuraavan käytön jälkeen ja tulpata reiät,asentaisi sitten ennen seuraavaa kylmäkäynnistystä.
Jos siinä on rivipumppu,niin hammastankokin saattaa jumitella,tosin se kyllä varmaan jumittaisi lämpöiselläkin koneella.Yksi vikapaikka kerrallaan eliminoiden se vika löytyy.
Tuo paskojen imaisu tukkisi vain suodattimet,vaihdettu varmaankin sen jälkeen?
Sarjassa mystisiä vikoja:Itsekin aikoinaan ihmettelin kun valmet 411 kävi vain kolmella pytyllä,etsin vikaa ja kirosin,sitten rupesin muistelemaan että imuletkun ollessa irrallaan olin laittanut lapasen suojaksi imusarjan aukkoon.Lampulla katselin mutta ei oikein näkynyt kunnolla,ei muuta kuin imusarja irti ja vot,siellähän se lapanen oli 4-pytyn imukanavassa,ei sentään pyttyyn ollut imeytynyt.

8.6 edit.Stanadynen jakajapumppu(GM 6.2d) ryntää jos pääsee horimaan ilmaa,mites tuossa,voisiko pumppu vuotaa hiljalleen ja sen takia rynnätä,tuli mieleen tuosta perkins hommasta.(seuraava vastaus)
Tuolta löytyi d7 korjausmanuaali(liekö osapuilleen samanlainen kuin d12)
http://wavelength30.zxq.net/BMW%20D7%20 ... Manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Pikkufiskari Olympialla.