Wicksröm C:n magneetto ja kaasutin puuttuu
-
Wicksröm C:n magneetto ja kaasutin puuttuu
1948 Wickström C-malli. Mikä magneetto sopii tähän koneeseen (hammaspyörä koneen ulkopuolella). Löytyykö jostain vielä?? Kaasutin puuttuu myös. Piäiskö olla Schebler 1" tai 1 1/4" ... Löytyykö??
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut MrStefan78, 30 Tammi 2010 17:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: Wicksröm C:n magneetto ja kaasutin puuttuu
Mulla wikun umpipäässä joku Bossin magneetto. Samanlailla hammasratas, kun sullakin.En nyt muista sen tyyppiä, oisko joku FA.. Tohon vaan joku yks pyttysen magneetto, on aika helppo rakennella, kun hammaspyörä ulkopuolella. Pitäiskö tossa olla laukasumagneetto?
Ku kerra ruveta tekemä, nii tehrähän sit kans..
Jos mopo voi karata käsistä, se karkaa,... ja pahasti..
-
En tiedä jos se pitää olla laukasumagneetto.Olen löytänyt vanhasta materiaalista että piti vissin olla Bosch magneetto FF1 malli mutta en tiedä jos pitää paikansa,enkä tiedän oliko se laukaisumagneetto vai ei.
-
Oliskohan mun magneetto joku FF1A, voi hyvinkin olla. Tosin ilman laukasua, kun mulla on se patterisytytys myöskin. On ihan siinä siinä, että jaksais veivata käyntiin pelkän magneton kanssa, aivan kylmänä ei ainakaan. Nii ja mulla siis 6-7hv wiku käytössä.
Ku kerra ruveta tekemä, nii tehrähän sit kans..
-
Sulla varmaan on jo tälläinen katalooki, http://digi.lib.helsinki.fi/pienpainate ... currPage=1" onclick="window.open(this.href);return false; , sieltä löytyy osien kuvat Wikuun, jos helpottaa tunnistusta
-
Katsoin pienpainatekatalookista ja todennäköisesti pitää olla Bosch magneetto FF-malli, ja Schebler 1" tai 1 1/4" kaasutin. Jos nyt vain löytyisi niitä....
Viimeksi muokannut MrStefan78, 30 Tammi 2010 17:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Hej stefan. Scheblern såldes tillsammans med 4 förgasare förra veckan skall kolla till vem. Har också ett kugghjul med snedställda kuggar som kunde vara från magneten
-
Du kan ju kolla med Sheblern. Kugghjulen kan man ju fräsa till själv förståss bara ja skulle få tag på en lämplig magnet. Det kan vel i värsta fall bli att sätta dit en vanlig nyare Sem-magnet å fixa om den lite. Det borde ju gå.
-
-
Schebler kaasutin löytyi.