Vaseliinikupista rasvanippa
- jorgo
Vaseliinikupista rasvanippa
Tekisi mieleni rasvata akselia prässillä eikä kaapia rasvaa kuppiin jne. Onko jollakin kokeneella valmis vastaus? Siis miten nippa kupin tilalle, onko valmista sabluunaa?
-
Moi,
Laitoin itselleni rasvanipan tohon rasva kupin päälle (korkkiin). Sitten ostin biltemasta noin 10 € maksaneen pienen rasvaprässin ja pieni reikä pohjarälliin maton alle josta tujautaan putkeen joskus silloin tällöin pienen töräytyksen rasvaa. olen ollut todella tyytyväinen, koska kyllästyim pohja ritilän poistoon jarasvan kanssa pelaamiseen.
-Matti
Laitoin itselleni rasvanipan tohon rasva kupin päälle (korkkiin). Sitten ostin biltemasta noin 10 € maksaneen pienen rasvaprässin ja pieni reikä pohjarälliin maton alle josta tujautaan putkeen joskus silloin tällöin pienen töräytyksen rasvaa. olen ollut todella tyytyväinen, koska kyllästyim pohja ritilän poistoon jarasvan kanssa pelaamiseen.
-Matti
HULLU itselleen töitä ostaa.
- jorgo
Ohut kansi
Hyvä idea. Minun kuppini kansi ovaan niin ohut, ettei siihen jenkaa väännetä.
Ajattelin, josko niitä joku jossain olisi myynyt?
- KS1030
- Viesti:
Re: Ohut kansi
Paa mutteri toiselle puolelle.jorgo kirjoitti:Hyvä idea. Minun kuppini kansi ovaan niin ohut, ettei siihen jenkaa väännetä.
toinen vaihtoehto on laittaa kiinteä letku boxista jonnekkin sopivaan paikkaan ja siihen prässi kiinni. minä tein niin tänäkeväänä kun kyllästyin kurkottelemaan nippaan...... joka aina pruiskaisi vähän ohikin....
kuvassa ei ole vielä putsattu paikkoja... suottakoon anteeksi
EDIT:tuo vaseliini törky muuten roisku vannasputkesta kun oli kulunut loppuun talinauha-> vaseliinia piti vain pistää enemmän ja enemmän ettei vesi tullut sisään.... ja tuossa jäljet. kuvassa on kyllä jo uudet nauhat ja klemmarit.

prässi on kiinteästi seinässä pannoilla kiinni.

Viimeksi muokannut KS1030, 31 Elo 2007 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- jorgo
"Pirullisen nerokasta"
sanoi usein Väänäs Antti. Näin toimien eteenpäin. Kiitos.
- KS1030
- Viesti:
Re: "Pirullisen nerokasta"
?jorgo kirjoitti:sanoi usein Väänäs Antti. Näin toimien eteenpäin. Kiitos.