Ford Trader 6cyl 110hp
-
- Viesti:
Ford Trader 6cyl 110hp
Onko kellään huoltoohjeita, kiristysmomenttejä jne. tähän koneeseen?
- KS1030
- Viesti:
-
- Viesti:
- KS1030
- Viesti:
-
Noita ja muitakin manuaaleja löytyy : http://motoren.ath.cx/
- KS1030
- Viesti:
Jep, nuo olisi multakin löytynyt.Late kirjoitti:Noita ja muitakin manuaaleja löytyy : http://motoren.ath.cx/
lisäksi on vielä yksi mitä tuossa ei ole, se on itse scannattu alkuperäisestä manuskasta ja ainakin kannet on erilaiset kuin missään noissa muissa.
-
Re: Ford Trader 6cyl 110hp
[quote="Faija_65"]Onko kellään huoltoohjeita, kiristysmomenttejä jne. tähän koneeseen?[/quote]
Tradereissa on käytetty vuosimallista riippuen kuutoskoneina pysty-ja makaavia moottoreita. Edelleen vuosimallit poikkeavat kai toisistaan niin tehoiltaan kuin rakenteiltankin.
Olisikohan joku tietäjä joka voisi selventää näitä traderien moottoreiden tietoja, itselläni kun on Trader 40 autosta " lainattu moottori, 4 syl. jne.
Kyselinkin tuolla masinistien palstoilla josko joku sieltä vastaisi.
Näitä Ford Trader moottoreita lienee vielä paljon käytössä, kestäviä peruskoneita kun ovat. Minulle haittapuolena on moottorin suuri koko ja paino / tehoa vähän.
Aiheesta on paljon yksittäisiä kirjoituksia joista on moottoreita tuntemattoman hankala muodostaa kokonaiskuvaa.
Tradereissa on käytetty vuosimallista riippuen kuutoskoneina pysty-ja makaavia moottoreita. Edelleen vuosimallit poikkeavat kai toisistaan niin tehoiltaan kuin rakenteiltankin.
Olisikohan joku tietäjä joka voisi selventää näitä traderien moottoreiden tietoja, itselläni kun on Trader 40 autosta " lainattu moottori, 4 syl. jne.
Kyselinkin tuolla masinistien palstoilla josko joku sieltä vastaisi.
Näitä Ford Trader moottoreita lienee vielä paljon käytössä, kestäviä peruskoneita kun ovat. Minulle haittapuolena on moottorin suuri koko ja paino / tehoa vähän.
Aiheesta on paljon yksittäisiä kirjoituksia joista on moottoreita tuntemattoman hankala muodostaa kokonaiskuvaa.
-
- Viesti:
Kiitän ja kumarran...KS1030 kirjoitti:Nyt löyty FordLehmanAllManuals.zip filu, mulla on vielä kaksi muutakin mutta löytyy tähän hätään vain tulosteena enkä löydä sähköstä versiota.
tämä FordLehmanAllManuals.zip kuitenkin sisältää 3manuaalia kyseiseen moottoriin.
paa maili osote niin postitan
christer_6555@hotmail.com olis ossoo.
-
http://www.masinistit.com/viewtopic.php ... 9f073fcf31
Tämmönen sivu löyty loppuvuoden ajalta.
Tämmönen sivu löyty loppuvuoden ajalta.
- KS1030
- Viesti:
Lähetetty: mutta saas nähdä tuleeko 5.09 meganen zippi läpi hotmailiinFaija_65 kirjoitti:Kiitän ja kumarran...KS1030 kirjoitti:Nyt löyty FordLehmanAllManuals.zip filu, mulla on vielä kaksi muutakin mutta löytyy tähän hätään vain tulosteena enkä löydä sähköstä versiota.
tämä FordLehmanAllManuals.zip kuitenkin sisältää 3manuaalia kyseiseen moottoriin.
paa maili osote niin postitan
christer_6555@hotmail.com olis ossoo.
-
- Viesti: