Ostinpa tuossa veneeseen moottorin. Kone on Volvon 2002 ja olen tuossa miettinyt, että miten koneen sammutus, kaasu ja vaihdevaijerin pitäisi toimia.
Tai siis, että mikä olisi järkevin vaihtoehto. Kaikille omat vaijerit vai miten? Toisaalta yksi kahva olis lähempänä sydäntä mutta mites se saadaan toimimaan näille kaikille toiminteille?
Olisko kellään kuvaa heittää tästä aiheesta?
t:Jasse
Volvo 2002
- raimå
- Viestit: 859
- Liittynyt: 26 Touko 2006 01:25
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Volvo 2002
Älä pelottele perhana Jasse mua:)
http://fiskaritupuna.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- CC
- Viestit: 819
- Liittynyt: 17 Touko 2008 01:50
- Paikkakunta: JKLn MLK
Re: Volvo 2002
Kylläpähän se taitaa ykskahvaisissakin olla omat vaijerit vaihteelle ja kaasulle. Ja jos sammutin on mekaaninen, niin sille sitten vielä oma vaijeri tai virittää solenoidi.
36 Cavalier Crusader, nyttemin uudessa kodissa.
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: 04 Tammi 2013 18:21
Re: Volvo 2002
En ainakaan tarkoituksella pelotellut ketään
Mutta joo, noin kait se käytännössä menee, siis yksi kahvaisella. Nooh, pitää sitä sitten pähkäillä kun saa motin nostettua veneeseen.
Sammutus pitänee tehdä erillisellä vaijerilla kun näissä koneissa kylmäkäynnistys vaatii tuon samaisen vivun vääntelyä.

Mutta joo, noin kait se käytännössä menee, siis yksi kahvaisella. Nooh, pitää sitä sitten pähkäillä kun saa motin nostettua veneeseen.
Sammutus pitänee tehdä erillisellä vaijerilla kun näissä koneissa kylmäkäynnistys vaatii tuon samaisen vivun vääntelyä.