Vanhat moottorit ja niihin liittyvä tekniikka, akselistot, ohjausjärjestelmät; puuveneilyn rautapuoli.
-
ylva1937
- Viestit: 13
- Liittynyt: 30 Joulu 2006 12:29
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja ylva1937 » 19 Elo 2007 20:42
Moi
Lisäänpä lusikkani tulppasoppaan..., olen käyttänyt champion UD16 tulppia ja nyt toinen (2.) tulppa kastuu/nokistuu mutta ekan pytyn tulppa on mielestäni ihan ok näköinen (harmaa/ruskea) Ilmeisesti tulppa on sökö (tai johto?) kun tähän ei seos etc vissiin vaikuta? Kone mielestäni välillä käykin vai yhdellä pytyllä mutta vain välillä....Pitänee varmaan testata myös niitä densonin tulppia.
-
atros
- Viestit: 53
- Liittynyt: 18 Kesä 2004 12:44
- Paikkakunta: Hamina
Viesti
Kirjoittaja atros » 20 Elo 2007 08:50
Todennäköisesti vika on siinä, että toisen sylinterin pakoventtiili kantaa eli
ei tiivistä kunnolla. Samatyyppinen vika oli aikoinaan Olympia 2F45 koneessa. Toimenpiteenä on venttiilinvälyksen säätö ja ventiilin tiivistyspinnan hionta.
-
jerkkuli
- Viestit: 137
- Liittynyt: 16 Maalis 2007 12:18
- Paikkakunta: mustasaari
Viesti
Kirjoittaja jerkkuli » 20 Elo 2007 14:57
Toinen pytty käy melkeen aina kylmempänä(ainakin ilman termostaatteja)ja nokeaa tulppaa.Itse kuristelin vedenkiertoa ja nyt käy molemmilla yhtä tehokkaasti kun ottaa ajossa tulpanhatun irti...ps niin ei saa tehdä magneettosytytteisessä;pitää maadoittaa tulpanjohto.
-
Faija_65
- Viestit: 20
- Liittynyt: 06 Heinä 2006 09:12
- Paikkakunta: Pietarsaari
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Faija_65 » 11 Syys 2007 11:05
jerkkuli kirjoitti:ngk A6 on aivan liian kylmä tulppa wikkeen...
NGK on väärä tulppa wikkeen, sanoisin minä.