Vanhat moottorit ja niihin liittyvä tekniikka, akselistot, ohjausjärjestelmät; puuveneilyn rautapuoli.
-
Veli-Matti
- Viestit: 7971
- Liittynyt: 08 Loka 2003 21:59
- Paikkakunta: Varjakka
Viesti
Kirjoittaja Veli-Matti » 03 Joulu 2007 11:51
Mikähän on tehtaan kotisivun osoite?
Pitäisi saada räjäytyskuva 265:seen jota mepralla ei yllätyksekseni kuulemma ole...
Tai sitten eivät halua luopua siitä

-
Veli-Matti
- Viestit: 7971
- Liittynyt: 08 Loka 2003 21:59
- Paikkakunta: Varjakka
Viesti
Kirjoittaja Veli-Matti » 03 Joulu 2007 12:05
Voi olla, pitää tutkia.
Kysymys on kuitenkin mallin 260 edeltäjästä kakskuusvitosesta. Tosin en vielä tiedä onko niillä muuta eroa kuin että öljynsuodatinta ei enää ole uudemmassa.
Uskoisin että tehtaan kotisivuilla on räjäytyskuvat myös vanhemmista malleista. Mutta kun en saa surffattua niitä kiinni...
-
Viinamäenmiäs
- Viestit: 257
- Liittynyt: 30 Joulu 2005 14:29
- Paikkakunta: Sysmä - Vantaa
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Viinamäenmiäs » 03 Joulu 2007 12:16
Joko V-M otit niitä bensapillereitä - niistä saatta mennä näkökyky.Tuossahan lukee ekalla rivillä notta 100/140/175/250/265 Gearbox (PDF file plm 1.4 Mb)
Viinamäenmiäs
-
Kapu III
- Viestit: 364
- Liittynyt: 14 Huhti 2007 14:11
- Paikkakunta: Mänttä
Viesti
Kirjoittaja Kapu III » 03 Joulu 2007 12:17
Eikös ekalla rivillä ole tuo 265:nenkin ja näytti olevan jonkinlaiset kuvatkin
-
Veli-Matti
- Viestit: 7971
- Liittynyt: 08 Loka 2003 21:59
- Paikkakunta: Varjakka
Viesti
Kirjoittaja Veli-Matti » 03 Joulu 2007 12:23
Mitä eikö niitä bensapillereitä saanutkaan nielaista vaan oisko ne muka pitänyt laittaa polttoainetankkiin? Mun mielestä tuommoiset 20% säästöä kulutukseen tuovat pillerit eivät voi toimia kuin nielaisemalla ne. Niistä voi aiheutua hallusinaatioita ja sitä kauttahan myös kulutus voi laskea radikaalisti. Mitähän Masa on ottanut kun Mira-Julian tankissa löpö vaan lisääntyy mitä enemmän ajaa
Kiitos Kapu III ja minut hätäisen tumpelon oikealle tielle ohjanneet puuveneveljet - tuossa on kaikki tarpeellinen.
