AC vs KK1

Vanhat moottorit ja niihin liittyvä tekniikka, akselistot, ohjausjärjestelmät; puuveneilyn rautapuoli.
präntöö
Viestit: 4
Liittynyt: 13 Kesä 2007 16:20
Paikkakunta: Vaasa

AC vs KK1

Viesti Kirjoittaja präntöö » 27 Syys 2007 08:34

Onko kokemusta tämmöisestä kombinaatiosta?

Kone käy hienosti ja suunnanvaihtolaite on täysin huollettu.


Kuvia alla olevasta linkistä.

http://kuvablogi.com/blog/10336/

Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08 Loka 2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 27 Syys 2007 13:17

Mikäs siinä, kannattaa vaan rihdata yhtenäiselle pedille vaikkapa yhtenäisten kulmarautojen päälle.
Miksi uusi sammutusnappi? Orkkishan on paljon pätevämpi kun se ei voi jäädä päälle. Ja on noloa jos ei saa väärään asentoon unohtuneen sammutusnapin takia aaceetä varpaalla pyöräyttämällä käyntiin ;-)
Veli-Matti

http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;


"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."

präntöö
Viestit: 4
Liittynyt: 13 Kesä 2007 16:20
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja präntöö » 28 Syys 2007 07:26

Niinpä...

Kerran kävikin jo niin, että en muistanut kumpi asentoi oli oikkarissa.

No..., nyt muistaa :)

harro
Viestit: 23
Liittynyt: 17 Huhti 2003 11:11
Paikkakunta: Merimasku
Viesti:

Kokemusta on

Viesti Kirjoittaja harro » 22 Marras 2007 22:06

Kokemusta on vajaan kymmenen vuoden ajalta, oli ko. yhdistelmä pikku fiskarissa käytössä. Mainio kone, aina lähti yhdellä nykäisyllä. Ja sama juttu koplingin kanssa, ei koskaan mitään murhetta. Ei kyllä ollut turhan nuuka rihtauksenkaaan kanssa. Eipä tainnut olla edes yhtenäistä konepetiä ja silti toimi loistavasti. Jäi pois käytöstä vasta kun tein veneestä purjeveneen.

Harro

Vastaa Viestiin