Vire 7:n etuna on pieni koko, mutta alitehoisena se joutuu tulevana talvena väistymään dieselin tieltä pois. Mutta mistä löytää riittävän pienikokoinen diesel, joka mahtuu Weekendin konehuoneeseen? Lombardinin olen jo huomannut, onko muita, jopa vieläkin pienempiä? Hevosvoimia saisi olla tällä palstalla annettujen ohjeiden mukaisesti 12-15.
tt
Pienikokoinen diesel hakusessa
-
-
Solé?
Hei,
Käväisin uteliaisuuttani Weekendien sivuilla, josta sinunkin veneesi löytyi. Suurinpiirtein mainitsemassasi teholuokassahan näytti olevan W9:n 16 hevosvoiman Solé. Ainakin isommista Soléista olen kuullut hyvää palautetta...
Käväisin uteliaisuuttani Weekendien sivuilla, josta sinunkin veneesi löytyi. Suurinpiirtein mainitsemassasi teholuokassahan näytti olevan W9:n 16 hevosvoiman Solé. Ainakin isommista Soléista olen kuullut hyvää palautetta...
- jaanos
- Viesti:
Vire
Terve Tuomasjukka,
mitä olet ajatellut tehdä vanhalla Vire-koneellasi? Mulla on 5,5 m avofiskariprojekti, jossa ei ole konetta vielä. Jos luovut Virestä, niin laitatko postia koneen tietoineen tulemaan.
terv. Petteri
email: jaanos@surfeu.fi
mitä olet ajatellut tehdä vanhalla Vire-koneellasi? Mulla on 5,5 m avofiskariprojekti, jossa ei ole konetta vielä. Jos luovut Virestä, niin laitatko postia koneen tietoineen tulemaan.
terv. Petteri
email: jaanos@surfeu.fi
... Navigare necesse est ...