Ruotsin venemessuilla kun ei ole tullut ikinä käytyä, vaikkakin se on koko Donnan rakennusajan ollut mielessä. Suurin este varmaankin se, että Ruotsinkielen taitoni on päässyt rapistumaan sitten viimeisten istuttujen Ruotsintuntien jälkeen, n. 38 -vuotta sitten, oleellisesti, kun ei ko. kieltä täällä Venäjän tuntumassa paljoa harrasteta saati käytetä.
Paremman puoliskoni viime kesänä uudelleen heränneen veneilyinnostuksen innoittamana - tulkki mukaan - olen nyt vakavasti ajatellut lähteväni katsomaan naapurin puupaatteja ja muitakin klassikkoveneitä. Sitä en tiedä, onko ne puuveneosastot sen kummempia kuin Helsingissäkään, mutta jos siellä on myynnissä jotain klassikkokamaa, niin sekin kiinnostaisi. Suomenlahden Puuveneilijät o. hoi

voisivat ehkä järjsetää ko. reissun, vai tulikohan tämä ajatus vähän liian myöhään, kun se juuri tätä kirjoittaessa pälkähti päähän. Toimintasuunnitelma taitaa olla jo väännetty.

Jokainen tietysti maksaisi oman matkansa itse sivukuluineen.
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua