Aloittelin tossa availemaan W2:sta ja selvisi öljyvuodon syykin. Vauhtipyörän päässä oleva messinkinen öljykananvainen stefa oli asennettu ylösalasin. Samoin tietenkin sitte vauhtipyörän koppakin. No kananvathan ei ollut osunu kohdilleen ja kampiakseli on saanu hieroa kuivana, tiedä sitte kuinka kauan.... Ja mikä ihmeellistä, että uraa tämä projekti oli tehnyt siihen kampiakseliin!!??
Asiaan

Eli nyt huolena se, että saako kiertokanget irroitettua kampiakselista näiden sivuluukkujen kautta ja mahtuuko kampura tulemaan ulos ilman "tarpeetonta" väkivaltaa?? (ja ilman että kytkimenpuolta avataan)
Eli tarkoitus olisi saada mahdollisimman nopeasti akseli koneistukseen ja siitä sitten stefaa sorvaamaan... Sattuuko kukaan tietämään kuka tuommosia stefoja tekisi tai jos joku on tilannut??
Kiitos jo vastauksista!