Pikkutuhman ja muuten vaan tuhman vitsin ero on vähän samanlainen kun eroottisen ja perverssin ero. Höyhen on eroottinen. Koko kana on perverssiä. Pysytellään kumminkin höyhenissä, ihan noin seksististen juttujenkin osalta.

Ettei menis tunnelma pilalle, niin pari vitsiä:
--------
Eräänä yönä murtovaras murtautui taloon. Hän katseli taskulampun valossa ympärilleen etsien arvoesineitä. Juuri kun hän oli nostamassa CD- soitinta säkkiinsä, kaikui pimeydestä outo ääni sanoen: "Jeesus katselee Sinua".
Murtovaras sai melkein sydänkohtauksen, sammutti taskulamppunsa ja jähmettyi paikalleen. Kun hetkeen ei kuulunut mitään, jatkoi hän etsimistään. Juuri kun hän oli irrottamassa stereon johtoja, kuului pimeydestä kirkas ääni: "Jeesus katselee Sinua".
Täysin sekopäisenä pelosta, murtovaras alkoi katsella taskulampun valossa ympärilleen etsien äänen alkuperää. Lopulta taskulampun valokeila osui huoneen nurkassa olevaan papukaijanhäkkiin.
"Sinäko puhuit äsken?", murtovaras kysyi papukaijalta. "Minä se olin", papukaija tunnusti. "Yritän vain varoittaa sinua".
Murtovaras rentoutui: "Varoittaa sinua, kuka sinä oikein luulet olevasi."
"Mooses", vastasi papukaija.
"Mooses", murtovaras nauroi. "Minkälaiset ihmiset antavat papukaijalleen nimeksi Mooses?"
"Sellaiset, jotka antavat rottweilerilleen nimeksi Jeesus", vastasi papukaija.
-----
Lentokone teki pakkolaskun keskelle erämaata. Kapteeni ja perämies vaelsivat päiväkausia erämaassa ilman ruokaa. Viimein perämies sanoi: "Olen niin nälkäinen, että voisin leikata pilini ja syödä sen"
"Älä, älä, älä niin ajattele", kapteeni sanoi "ajattele tyttöystävääsi"
"Mitä järkeä? Tällä menolla ei kuitenkaan näe häntä enään ikinä", vastasi
perämies.
"En tarkoittanut sitä, vaan että ajattelisit häntä ensin, niin siitä
riittäisi meille molemmille"
Pekka