Töitä on vielä, kun niitä summaa. Päällimmäisenä puutöistä tulevat mieleen avotilojen ja salongin kaarneeraukset, kattoluukut, komeroiden ja laatikkojen saranointi, joko luukku tai skyletti keulakannelle moottorin päälle, moottorikoppa skyletin alle ja ehkä varavuode moottorin eteen. Sitten kun ikkunat joskus ovat lähellä paikoilleen laittoa, on niille tehtävä ikkunalistat puusta.
Puutöiden lisäksi on edelleen tekemättä sähkötyöt, lukuun ottamatta suuntaa antavaa kytkentäkaaviota. Myös pentryn hana ja makean veden säiliö ja tietysti harmaan veden säiliö (Ogu

) putkineen ja paikkoineen on ratkaisematta ja tehtävä. Webaston ja sen polttoainesäilön asennus, lämmitysputkien viritykset, ilmanvaihdon ritilät ja torvet, sohvan päällystys, varmaan jotain muutakin pientä - ja paljon

Sellainen pieni yksityiskohta; kaikki mittaristot ovat piilossa, mitkä liittyvät moottorin valvontaan tai akkuihin. Tietysti kaikki helat ja kaiteet yms. kannelle ja katolle tulevat romppeet on laitettava paikoilleen, luulisin niiden olevan vihon viimeiset työt. Sitä ennen on kuitenkin kannaltani suurin työ - lakkaaminen. Toivon, että minulla on aikaa tehdä se itse kaikkine välihiontoineen.

Meinasi potkuri unohtua

niin ja avotilojen katokset
Donna 28

P.S. mitähän vielä.
J.S.
Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua