
Donna 28

mahtaakohan tuo olla nyt juuri sellainen kaaveli joka käy sekä pysty- että vinokoneeseen? Meinaan vaan kun näyttää kaavelissa olevan pultinreikiä enemmän kuin kytkimessä...hb-77 kirjoitti:http://www.marinepartseurope.com/fi/vol ... 15923.aspx
siinä on nyt se kone mitä ei kuullema ole. tai kytkinkoppa siihen![]()
Hyvä, että saatiin kuva. Pitkään aikaan en ollut lainkaan varma, mitä herrat kaavelilla tarkoittaa. Ilmeisesti se on osa 9, vauhtipyörän kotelo (flywheel housing), joka yhdistää moottorin ja vaihteen toisiinsa. Ehkä siinä vaihteen puolella on tosiaan ylimääräisiä reikiä, jotta saadaan asennettua eri asentoihin.rickenbacker kirjoitti:mahtaakohan tuo olla nyt juuri sellainen kaaveli joka käy sekä pysty- että vinokoneeseen? Meinaan vaan kun näyttää kaavelissa olevan pultinreikiä enemmän kuin kytkimessä...hb-77 kirjoitti:http://www.marinepartseurope.com/fi/vol ... 15923.aspx
siinä on nyt se kone mitä ei kuullema ole. tai kytkinkoppa siihen![]()
Tuo oli minulle uutta tietoapellamo kirjoitti:Pyöräkuormaajan laatikko on vähän eri periaatteella kuin auton laatikko.
Kuormaajan loota ei heitäkään vaihteita ylös/alas vaan todellakin itse valitaan pykälä tilanteen mukaan ja toiminta sallii nopeat pakitukset.Täysverisiä hydraulikytkimiähän ne ovat.
Johtuisko siitä ettei sen kopan sisällä venekäytössä ole kytkintä?Warjo kirjoitti: Miksi muuten veneissä kytkinkoppaa kutsutaan kaaveliksi? Mistä moinen nimi?
No mikäs se kaaveli sitten on?Notreal kirjoitti:Johtuisko siitä ettei sen kopan sisällä venekäytössä ole kytkintä?Warjo kirjoitti: Miksi muuten veneissä kytkinkoppaa kutsutaan kaaveliksi? Mistä moinen nimi?
Höh, no se tietysti kytkinkoppa ilman sitä kytkintä...Warjo kirjoitti:No mikäs se kaaveli sitten on?Notreal kirjoitti:Johtuisko siitä ettei sen kopan sisällä venekäytössä ole kytkintä?Warjo kirjoitti: Miksi muuten veneissä kytkinkoppaa kutsutaan kaaveliksi? Mistä moinen nimi?