Onko tietoa tai jopa kokemusta, saako SABBin varaosia jostakin EU-maasta edullisemmin kuin pirun kalliista Norjasta?
Tullaushommatkin ovat sieltä tilattaessa hankalia
SABBin varaosia muualtakin kuin Norjasta?
-
-
Re: SABBin varaosia muualtakin kuin Norjasta?
Hauska kuulla, että jollain muullakin on SABB. Mulla on ykspyttynen vm n. -73.
Nyt meinasin laittaa (jo ostinkin) siihen dynastartin. Kammella olen tähän asti käynnistänyt.
Ajattelin, että naisväkikin saisi koneen käyntiin.
-Mitä varaosia ko moottori tarvitsee? Itse vaihdoin polttoainesuodattimen. Sen sain autonosaliikkeestä. Merkki on Bosch. Taisin vaihtaa öljyn suodattimenkin. Oliko se MAN?
Nyt meinasin laittaa (jo ostinkin) siihen dynastartin. Kammella olen tähän asti käynnistänyt.
Ajattelin, että naisväkikin saisi koneen käyntiin.
-Mitä varaosia ko moottori tarvitsee? Itse vaihdoin polttoainesuodattimen. Sen sain autonosaliikkeestä. Merkki on Bosch. Taisin vaihtaa öljyn suodattimenkin. Oliko se MAN?
-
Re: SABBin varaosia muualtakin kuin Norjasta?
Kyllä Sabbin omistajia löytyy useitakin. Löytyy myös yrittäjä, joka huoltaa Sabbeja Suomessa. Useissa laivoissa käytetään Sabb-moottoria pelastusveneessä (Kun siinä on myös käsikäynnistys) Firma on jossakin Turun puolessa, olisko ollut Masku tai Vahto ? Sitä kautta saa kyllä varaosiakin, mutta hinta on vielä kovempi kuin suoraan Bergenistä. Sabbilla on mielenkiintoiset kotisivut http://www.sabbmotor.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Minulla on 2-sylinterinen Sabb 2GRG 78.62 22 hv makeavesijäähdytyksellä.
Termaria 55 tai 71 C-asteilla ei vaan tunnu löytyvän Suomesta
Minulla on 2-sylinterinen Sabb 2GRG 78.62 22 hv makeavesijäähdytyksellä.
Termaria 55 tai 71 C-asteilla ei vaan tunnu löytyvän Suomesta