Wickström W1, W2, W3 ohjekirja PDF-tiedostona
- Lill-Klas
Wickström W1, W2, W3 ohjekirja PDF-tiedostona
Löysin tämmöisen linkin sfnet.harrastus.veneet newsgroupista. Minua se ei juuri kiinnosta, mutta muut täällä foorumilla voivat olla kiinnostuneita.
Olkaa hyvät: http://www.sci.fi/~oh2bio/wiki/ sivulta voi ladata skannatun otsikon mukaisen ohjekirjan pdf-tiedostona.
Olkaa hyvät: http://www.sci.fi/~oh2bio/wiki/ sivulta voi ladata skannatun otsikon mukaisen ohjekirjan pdf-tiedostona.
Lill-Klas
-
mulla on suomenkielinen ohjekirja skannattuna koneella,jos tarvetta voin lähettää sähköpostina tarviteville,myös vire7 kunhan saan skannattua jokupäivä. HUOM! vaatii sitten 7mb tilaa postiin,muuten ei näytä manuaalit tulevan perille.
Viimeksi muokannut pontso04, 07 Joulu 2004 01:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Kun tietäis mistä sais paljon rahaa, olisin rikasmies!
-
Mulle voisit lähettää suomenkielisen ohjekirjan. jannek86@suomi24.fi
Etukäteen suuret kiitokset!
Etukäteen suuret kiitokset!
-
Wikun manuaalit!
Minulle voipi myös lähetellä wikun manuaalit, ja viren kelpaa myös, jos olet skannailemaan ehtinyt. Osoitteessa jukapi@utu.fi on tilaa, ma luulen. Kiitos.
-
Manuaali
Moi!
Ja hyvää vuodenalkua. Olisko sitä Wickströmin manuaalia vielä saatavilla? Osoitteeseen ruuvari@jippii.fi Kiitos jo tuhannesti etukäteen. =)
Ja hyvää vuodenalkua. Olisko sitä Wickströmin manuaalia vielä saatavilla? Osoitteeseen ruuvari@jippii.fi Kiitos jo tuhannesti etukäteen. =)
-
- juhahe
- Viesti:
Ehdotus (vaikka kuuluisikin tuonne Palautefoorumille):
Kun porukalla kerran on linkkejä ja skannattuja käsikirjoja pippurimyllyistä puimakoneisiin, eikö niille voisi perustaa omaa foorumia. Koottaisiin sinne talkoilla merkeittäin ja malleittain noita hajoituskuvia ja käsikirjoja tai niihin liittyviä linkkejä, että ei jokaisen tarvitsisi erikseen kuuluttaa tarvettaan kaikille, vaan voisi jostain järkevästä listasta ensin katsoa ja kopioida.
Taitaa olla sen uuden puuvene.netin asioita?
Tuleeko ongelmia tekijänoikeuksien kanssa- ei kai sentään? Omaan käyttöön skannaaminen ja sähköpostilla lähettäminen on tietysti turvallisempaa tässä suhteessa.
Seurasin itsekin jotain linkkiä oman Volvo MD 5A:n manuaaliin, se oli selvällä englanninkielellä. Se ei kaikille taivu, eli minulla kun esimerkiksi on tuo suomeksi, niin voisihan se olla myös valmiina jossain foorumin hyllyllä sähköisessä muodossa, josko sitä joku joskus tarvii?
Kun porukalla kerran on linkkejä ja skannattuja käsikirjoja pippurimyllyistä puimakoneisiin, eikö niille voisi perustaa omaa foorumia. Koottaisiin sinne talkoilla merkeittäin ja malleittain noita hajoituskuvia ja käsikirjoja tai niihin liittyviä linkkejä, että ei jokaisen tarvitsisi erikseen kuuluttaa tarvettaan kaikille, vaan voisi jostain järkevästä listasta ensin katsoa ja kopioida.
Taitaa olla sen uuden puuvene.netin asioita?
Tuleeko ongelmia tekijänoikeuksien kanssa- ei kai sentään? Omaan käyttöön skannaaminen ja sähköpostilla lähettäminen on tietysti turvallisempaa tässä suhteessa.
Seurasin itsekin jotain linkkiä oman Volvo MD 5A:n manuaaliin, se oli selvällä englanninkielellä. Se ei kaikille taivu, eli minulla kun esimerkiksi on tuo suomeksi, niin voisihan se olla myös valmiina jossain foorumin hyllyllä sähköisessä muodossa, josko sitä joku joskus tarvii?
-
- Viesti:
Ehdotus manuaalikirjastosta on todella kannatettava ja olen siitä itsekin haaveillut. Uusi Puuvene.net voisi tosiaan mahdollistaa tällaisenkin homman hyvin, kunhan löytyy joukko ihmisiä, jotka voivat kerätä manuaalit.
Itselläni on muutama manuska myös ja luulen, että jos tällä ajatuksella ottaisi yhteyttä vaikka Vaasan Moottoriin, niin sieltä voisi saada koko moottorisarjan manuskat skannattavaksi lainaan.
Pekka
Itselläni on muutama manuska myös ja luulen, että jos tällä ajatuksella ottaisi yhteyttä vaikka Vaasan Moottoriin, niin sieltä voisi saada koko moottorisarjan manuskat skannattavaksi lainaan.
Pekka
-
-
Vire manuaali
Olisin kiitollinen jos saisin myös Vire-manuaalin osoitteeeseen:
tw.kuisma@pp.inet.fi
tw.kuisma@pp.inet.fi
-