Ruiskutussuuttimien irroitus, Volvo Penta 2003

Vanhat moottorit ja niihin liittyvä tekniikka, akselistot, ohjausjärjestelmät; puuveneilyn rautapuoli.
Vetusdiesel
Viestit: 7
Liittynyt: 05 Touko 2008 18:21

Ruiskutussuuttimien irroitus, Volvo Penta 2003

Viesti Kirjoittaja Vetusdiesel » 06 Touko 2009 20:20

Minkähänlainen savotta on irroittaa tuollaisen diesel myllyn ruiskutussuuttimet? Eikai siinä mitään aivan älyttömyyksiä ole.
Käryää niin perkeleesti niin käytän ne penkissä.

Kapu III
Viestit: 364
Liittynyt: 14 Huhti 2007 14:11
Paikkakunta: Mänttä

Viesti Kirjoittaja Kapu III » 07 Touko 2009 16:05

Kokeile löytyykö täältä apua.
Osta sinäkin vene, niin ei tarvi katua.

suoraa_huutoa
Viestit: 479
Liittynyt: 26 Heinä 2006 13:09
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja suoraa_huutoa » 07 Touko 2009 16:09

Moi,

MD2:sta ei ainakaan muuta vaatinut kuin polttoaineputket auki ja sitten parilla mutterilla oli suutin aina kiristetty kiinni. Suutin lähtee tämän jälkeen suoraan ylöspäin irti. Hieman ruiskuttelin jotain liukastetta ja pyörittelin ees taas paikoillaan jotta suastui ylöspäin lähtemään 30 vuoden kiinniolon jälkeen.

Kannatti muuten tehdä. savutus väheni ja mielestäni käuntikin parani. Suuttimet kusi eikä sumuttanut ja uudet suuttimen kärjet pantiin.

-MAtti
HULLU itselleen töitä ostaa.

Vastaa Viestiin