
Tuolta siis löytää kuvia kyseisestä vempeleestä: http://gx.dy.fi/rand/vm/
1. Tässä kuvassa näkyvä (ilmeisesti kuuluisi olla ylöspäin suunnattuna eikös?) hanikka on ilmeisesti jokin ryyppykuppi tjsp. kun näkyy menevän sylinteriin tuo: http://gx.dy.fi/rand/vm/hanikka.jpg
2. Mikähän tämän propun tarkoitus on, siitä näkyisi menevän ohut reikä sylinteriin eikä vesitilaan ja siitä siis näkee männän seinän: http://gx.dy.fi/rand/vm/joku_proppu.jpg
3. Jos oikein olen ymmärtänyt, tästä hanasta saa tyhjennettyä sylinteriin kertyneen öljyn: http://gx.dy.fi/rand/vm/kampikammion_hana.jpg
4. Tämänkään propun tarkoituksesta en ole aivan varma, siis kuvassa tuo kampikammion kyljessä oleva neliskanttinen, siitä on reikä kampikammioon: http://gx.dy.fi/rand/vm/pumpun_puoli.jpg
5. Tuolla kansiossa (http://gx.dy.fi/rand/vm/) on kuvia tuosta magneetosta ja ongelmana on ettei ole mitään hajua miten tuossa pitäisi lähteä säätämään sytytystä kohdilleen.
Magneetto saa siis vedon kampiakselilta ja siitä löytyy seuraavat merkinnät:
System Eisemann
Type WGD 1 196923
ja lisäksi jonkinlainen logo jossa on kuin "nouseva aurinko" jonka keskellä kirjaimet E.W.A.G.
Jos joku osaisi neuvoa miten lähteä tuota sytytystä säätämään, tuosta avonaisen magneeton kuvassa näkyvästä vivusta kääntämällä saa pienen rajan puitteissa ainakin käännettyä tuota kärkien koteloa mutta tuo säätö on siis tällä hetkellä aivan väärin koska magneetto ei ole ollut kiinni moottorissa.
Muutenkin olisi mukava saada neuvoja kuinka tuollaista konetta kannattaisi lähteä käynnistämään ettei saa kättä poikki ja miten tuollaisen Schebler kaasuttimen säätöjä kannattaisi lähteä hakemaan?
Tosiaan moottorin merkistä tai mallista ei ole mitään tietoa koska minkäänlaisia merkintöjä ei ole... sekin tieto olisi mukava jos joku osaa jotain arvella
