kaikkea vanhaa....

Käyttäjien kotisivuja, kunnostuskertomuksia ja projektipäiväkirjoja veneistä sekä linkkivinkkejä.
Avatar
lacrits68
Viestit: 463
Liittynyt: 31.07.2006 16:42
Paikkakunta: ulkomaat, Uumaja, Swe
Viesti:

kaikkea vanhaa....

Viesti Kirjoittaja lacrits68 » 20.12.2008 20:59

toisella kotimaisella kaikenlaista kivaa...

http://www.veteranbatsgodis.se/

http://picasaweb.google.com/veteranbat

--Janne--
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do, than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." - Mark Twain

venenaula
Viestit: 271
Liittynyt: 10.06.2004 18:11
Paikkakunta: East FInn

Viesti Kirjoittaja venenaula » 21.12.2008 22:37


kappapglddl
Viestit: 1
Liittynyt: 12.01.2009 9:20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kappapglddl » 12.01.2009 9:55

^;^

Avatar
Donna 28
Viestit: 2729
Liittynyt: 08.01.2008 21:10

Kiitokset Ruoattinmaan kir´joittajalle

Viesti Kirjoittaja Donna 28 » 12.01.2009 20:02

Lacrtits 68:n vinkki veteranbatsgodis.se ja veteranbat antoivat minulle jälleen aihetta ja uskoa siihen, että olen oikeilla jäljillä Donnan suhteen.
Esimerkiksi olen pitkään etsinyt tuulilasimallia Donnaan, paras vaihtoehto tähä saakka on olllut V-M:n tuulilasi, joka ei oleellisesti poikkea Wasanhaminissa 26 toukokuuta kokoontumisajossa olleeseen veneeseen (kuvat 30/68, 46/68 ja 47/68. Kun jättä Petterssonin sivulinjassa olleen mutkan pois ja seuraa taka-avotilasta tuulilasille ja kannelle tulevaa linjaa ollaan suurinpiirtein Donnan linjoissa, paitsi että tämän Raketin salongissa on 2 ikkunaa, on Donnassa lähes samanlaisia 3 peräkanaa. Donnankin moottori on suoraan tuulilasin alla ja jotta etutilassa olevaan hyttiin edes
jollakin tavalla voisi mennä "päässä pyöriviä höyryjä" parantamaan ainakin aamuyöksi, tulisi keulan sänkyyn päästä ja siihen oivan ratkaisun antaa liukuva luukku tuulilaseineen. Kuusiosainen (-lasinen) tuulilasi antaa paljon näköä ja parantaa ohjaamon tiloja ulottumallaan ratkaisevasti. Yritän saada tämän kevään aikaan teille kuvia veneen käyttöentisöintipuuhistani ja lopullisia tuloksiakin pitäisi alkaa näkyä Juhannusviikolla tai viimeistään heinäkuun alussa. Lipsahti varsinaisesta aiheesta: Kiitokset Lacrits 68
Donna 28

Vastaa Viestiin