
Vesikulkuneuvohan se on, potkureissa nousua metrin verran.
Pirun kylmä tuuli, ei tarennut olla "piällysmiehenä" kuin hetken, hydrauliikka-asentaja sanoi, että vakuutus ei vastaa jos paleltuu työmaalla.


Muisti on pätkinyt jo kauan.matti kirjoitti:Joo, tuo aiemmin kirjoittamani on suora lainaus historiankirjasta-siis teki, kyllähän siellä laivavarvilla on ollut melkoinen määrä miehiä töissä, Eerikki ja Taneli ovat olleet "päällysmiehiä". Kyllä ne on tarvineet paljon puuta, siitä maininta kirjassa, että puuta piti ostaa Miehikkälää myöten.
Vrt ostin rojektia varten 9m3 tyvitukkeja, eikä niistä sahattua puutavaraa ole paljoakaan jäljellä-hukka% on valtava, vaikken montaakaan lautaa tehnyt uusiksi-parissa löytyi halkeama.
Eerik oli ensimmäinen täällä joka sahasi laudat, että tukista sai useamman laudan kuin kirveellä halkaisemalla tehdyt kaksi.
Vanhusten kanssa asiasta puhetta; vielä ilm 1950- 60-l oli Hietulan talon vintillä kasoittain puolimalleja-ei ole enää!
Muistan, että pikkupoikana kävin-luvan kysyttyäni- katsomassa aitassa laivan, liekö ollut Salon pienoismallia- missähän lienee nykyään?- oli tosi hieno!
Matti
Etsiskelin melko monta alkupään kuvaa ja kytkin ne suoraan näkymään, eivät ne ainakaan enää katoa.Sepnu kirjoitti:Onkohan noita alkupään kuvia mistään nähtävissä kun ei näy lieneekö foto bukin aikaansannoksia