Nyt on viimein fiini fiskari

Käyttäjien kotisivuja, kunnostuskertomuksia ja projektipäiväkirjoja veneistä sekä linkkivinkkejä.
mixurium
Viesti:

Nyt on viimein fiini fiskari

Viesti Kirjoittaja mixurium » 19 Joulu 2008 08:34

Ostinpa tässä itelleni (joululahjaksi) fiskarin projektiksi tuleville vuosille. Vene on Hannu Tynin Kaunissaaressa (Pyhtää) veistämä. Minusta tämä on linjoiltaan tosi kaunis ja hytti on mitoitettu oikein veneen kokoon nähden. Vilkaiskaapa kun kerkiätte ja kommentoikaa.

Toistaiseksi löytyy tietoja vielä täältä:
http://www.nettivene.com/312050

Tämän projektin tiimoilta tulee varmasti paljon visaisia kysymyksiä, joihin etsin epätoivoisesti teiltä vastauksia.

Donna 28

Joululahjasi

Viesti Kirjoittaja Donna 28 » 19 Joulu 2008 20:36

Kuvista päätellen olet ostanut itsellesi oikein hyvän Joululahjan, enkä pidä
lähtöhintaakaan pahana. Sen verran sanon, että ahneus kasvaa syödessä. Toden näköisesti Sinä et sitä kauaa kunnostele, kun toteat uuden Joululahjatarpeen yllättävän.
Hyvää Joulua toivottelen. Donna 28

masu

Viesti Kirjoittaja masu » 04 Tammi 2009 16:10

Moi, nätti on vene. Onko vene Hannun vai hänen isänsä tekemä? Tunnen Hannun, taitava kaveri. Tietääkseni hänen isänsä veisteli enempi veneitä, vai onko hänkin Hannu?

LoLLerO

Viesti Kirjoittaja LoLLerO » 05 Tammi 2009 01:43

Komia paatti, samaa mallia kun mun, pikkasen pienempänä. Hannun isän nimi ymmärtääkseni Uuno, tai ainakin Tynin Uuno on mun veneen veistänny :). Ite en Tynejä tunne vaikkakin ovat jotain kaukaista sukua.

mixurium
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mixurium » 13 Tammi 2009 10:15

Jep, tämän mun veneen on vestäni kuulemma juuri Hannu Tyni. Veneeni alku historiasta ei oikeen ole tarkkoja tietoja, joita kovasti haluaisin toki tietää.

Onko sulla LoLLerO jossain kuvia veneestäsi? Ompa mukava kuulla, että sullakin on Tynien veistämä vene. Oletko ollut tyytyväinen?

Vastaa Viestiin