Tärkeintä tässä kuvien laitossa oli se, että onnistuin laittamaan nuo kuvat tänne sivustolle, olenhan minä näitä kuvia jo jonkun juttuni linkissä esittänyt. Ne ovat MYS:n sivuilla. Tältä keväältä laitan muutaman kuvan, sillä operaatiohan jatkuu vielä. Viime kesänä, kun puhkuin intoa ajellessani, jäi kuvamatta tai kuvauttamatta, miltä D. Into näyttää, kun se "lentää". Kuvaamiset jäivät myös suorittamatta, vaikka 40 tunnin ajomää-
rälläkin ehti monenlaisiin mielenkiintoisiin paikkoihin. Kun kuitenkin veneeni on lähes tulkoon valmis, tulen enemmän kirjoittamaan ja kuvittamaan niillä paikoilla, nähtävyyksillä ja muilla mielenkiintoisilla veneillä, mitä tulevien matkojen aikana näen. Siinä mielessä tämä laituriparlamentin juttusarjani on aivan oikeassa paikassa laituriparlamentin määritelmän mukaankin.
Eilen alkoi jossain mielessä veneilykausi allekirjoittaneella. Olin mukana laskemassa kaksi kannellista teräsalusta, pituus 14,5 m Lappeenrannassa Saimaaseen. Sataman ulkopuolella pyörähdimme sillä noin tunnin ajan n. 6 -solmun nopeudella, josko kaikki pelaisi ja pelasihan ne. Huomenna perjantaina on Suomenlinnan kuivatelakalla m/aux Vivanin talkoot ja menen sinne neljän muun kaverini kanssa koko viikonlopuksi. Jos tuntuu siltä,
niin voit tulla talkoisiin sinne ruokapalkalla, ota makuupussi mukaan, niin voit yöpyä laivalla. Työ on pääasiassa katoksen purkamista ja purkujätteiden siivoamista kuivatelakan pohjalta, sillä roskia ei ole tarkoitus nostaa veden pintaan, kun tulevalla viikolla vesi lasketaan telakka-altaaseen ja siellä olevat laivat uitetaan varustelualtaaseen.
Jos tulet, otatko yhteyttä allekirjoittaneeseen yksityisviestillä huomiseen klo 14.00
mennessä. Jätä yksityisviestiisi nimesi ja puhelinnumerosi, niin kerron lisää ja annan ohjeet. Juopottelijoita emme halua joukkoomme

. Lauantaipäivä on varsinainen talkoopäivä ja sunnuntaiaamuna on tarkoitus tehdä viimeiset rypistykset.
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua