Tämä on D. Inton blogi tavallaan. Täältä löytyy kaikki, mitä olen tehnyt, teettänyt ja minkälaisia keskusteluja niistä tekemisistä ja tekemättä jättämisistä on käyty. Muutaman päivän face boogissa olleena, en löydä sieltä kuin lähes joutavanpäiväistä hörinää ja peukuttamista, joka ei minua tyydytä. Tämä on kuitenkin todellisten puuveneilijöiden foorumi. Ja mikä mielenkiintoisinta, täällä on jutut, mitä kukin veneensä korjaamiseksi suunnittelee ja todellisuudessa tekee. Tietysti voisin avata D. Innolle oman sivuston, mutta tätä kokonaisuutta sinne olisi hankala siirtää, joten olen täällä niin kauan kuin kykenen tai sivusto toimii. Nyt se naamakirjakin on vähän koukuttanut, kun siellä tuntuu olevan kaikki
kaverit yli 40 -vuoden ajalta, jotka eivät liity juurikaan puuveneilyyn, vaan erilaisiin työpaikkoihin, mitä tässä on tullut työskenneltyä erilaisissa järjestöissä ja muissa työpaikoissa. 2 CV -harratukseni vuoksi sinne liityin. Rättäriporukan omat sivut ovat siellä ja ne ovat ehtymätön lähde
juoruja, matkoja, henkilöitä ja tapahtumatietoa. Se on myös vähän vastaavanlainen porukka kuin puuveneilijät - hieman sisään lämpiävä ja ukottuva ja akottuva. Mutta niin siellä kuin täälläkin on tekemisen meininki.

Tietysti, jos tämän sivuston osalta saisi jotain toivoa, niin niitä
naispuolisia veneilijötä, joita niitäkin on, tosin harvalukuisesti

He toisivat ehkä hieman toisenlaisia asioita käsiteltäväksi ja pohdittavaksi.
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua