Aika tyhjentävästi selvitetty. Polttoainetankit menevät siis uusiksi, ainakin ne madaltuvat. Toivottavasti laittoivat loiskelevyt pohjaan, siitä oli ainakin heidän kanssaa puhetta. Enpä tiedä, kuinka tässä taas käy. Katsastus sääntöjä vastaan en ryhdy sotimaan, sillä se ovat minua viisaammat laatineet ja en varmaan saa vakuutusyhtiöstäkään lopullista vakuutusta.
Kiitokset Simon ja Riskila. Tämä täytyy saattaa tekijöiden tietoon, kopioiden
Risklian tekstin. Tilaan liitosta katsatusmääräyksiä käsittelevän kirjan ja luen sen kuin piru ramattua. Taitaa nyt pysähtyä tämä tekeminen vähäksi aikaa tähän. Tankin kokoa pitänee pienentää, madaltaa, jotta nämä yhteet mahtuvat yläosaan, siis polttoainneen syöttö. En tiedä kuinka paljon purettavaa siitä tulee, siis saako tankkia pois, purkamatta puurakenteita.
Turha työ sitten tietysti fitittää, mutta sekin kohdistuu kai lähinnä itseeni
Ihmettelen vain muuteen
Tuo maadoitus, miten se tehdään tankilta koko matkan koneelle, sähkömiehen hommia ilmeisesti, mutta jotta siitä ei nyt tulisi tällaista showta - ensin tehdään, sitten puretaan ja sitten tehdään taas - . Kyllä minäkin, pirun kovakalloinen alan oppia. Joskin kovakalloisuutta minulla on ennenkin ilmentynyt. Mitähän sudenkuoppia tässä loppuvaiheessa vielä mahtaakaan tulla eteen. Taidan nyt viheltää tämän jutun poikki, siis veneen rakennuksen tältä osalta.
Nyt kun olisi tarkoitus vetää se pakoputki perään seuraavaksi, niin mitähän siitä sitten tuon äskeisen lisäksi mahtaa opus sanoa.

Jos vaikka Simon ja Riskila vastaisivat siihen. Luottamukseni vain kasvaa sinne Kaskisten suuntaan, kun Simon

otti asian ensin esille.
Tietysti minun hälyytyskelloni olisi pitänyt soida jo aikaisemmin, sillä kävinhän tutustumassa Porissa EWS:n poikolaisen ratkaisuihin keväällä, mutta ei...
Donna 28 8\

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua