Taudinmääritys ja vakavuusaste

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
Avatar
FourRocks
Viestit: 35
Liittynyt: 06.08.2011 19:44
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Taudinmääritys ja vakavuusaste

Viesti Kirjoittaja FourRocks » 08.11.2011 22:06

Moni joka on taudin parantaakseen hommannut puisen paatin lienee katunut sitä jossain kohtaa. Mutta väitän ettei tekisi toisin kuitenkaan. Vai mitä sanoo raati?

Tällä on useita joiden kirjoituksista voisi päätellä että ovat löytäneet jonkinlaisen balanssin harrastukseen kulutetun ajan ja rahan suhteen - heitä ihailen. Mutta sitten on muita (kuten minä) joilla homma näyttää lähteneen tyystin lapasesta, ja harrastuksen se ainoa ja oikea määritelmä täyttyy mennen tullen: siihen menee kaikki vapaa-aika ja raha.

Ai niin, kokeiles tätä perusteluna: "Mulla kun ei oo mitään muita paheita eikä edes hienoa autoa, prätkää tai muita hullutuksia"... Vois toimia, paitsi jos on niitä muita paheita, prätkä pihassa ja autokin tuli juuri vaihdettua..
"If it's worth doing, it's worth overdoing", Grant Imahara, Mythbusters.
Venla : Lasikuitu/Puu/Moottorivene vm.1973
Camilla : Mahonki/Teak/Purjevene vm.1968

Avatar
jtp
Viestit: 78
Liittynyt: 31.08.2006 11:28
Paikkakunta: Tampere

Re: Taudinmääritys ja vakavuusaste

Viesti Kirjoittaja jtp » 08.11.2011 23:54

No, itse asiassa elokuussa tuli kallis pilleri ostettua :P Lääkkeen kuvaus löytyy kotisivut osiosta Katjuska -ketjusta.
Sitä vaan ihmettelen vieläkin miten helposti vaimo oli ylipuhuttavissa. Ja ensin oli kiikarissa toinen vene, mut se kerkis mennä. Mut kai mä voin sentään röyhistellä että veneen osto oli pitkän ja perusteellisen harkinnan tulos, ainakin siihen saakka kunnes myynti-ilmoitus osui silmiini 8}

No, onneks täältä saa vertaistukea!

Mä olen Jukka ja olen puuveneilijä :)

Vastaa Viestiin