Ammateista

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jape
Viestit: 1628
Liittynyt: 02.07.2003 8:56
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Ammateista

Viesti Kirjoittaja Jape » 02.02.2006 23:40

Tuli sellanen mieleen että minkä alan ammattilaisia tällä palstalla mahtaa olla? Veikkaisin että kaikki ei ole veneveistäjiä.
Itse olen koulutukseltani radio- ja tv- asentaja.

Northling
Viestit: 2755
Liittynyt: 23.04.2003 11:16
Paikkakunta: Pori
Viesti:

ammatti

Viesti Kirjoittaja Northling » 03.02.2006 0:37

Mä olen optikko, ja erityisen mielekkäitä on kaikki alaani liittyvät työt ja korjaukset eli olen aina ollut käsityöihmisiä. Kulkee suvussa.

t:Aki
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing

Avatar
jansix
Viestit: 578
Liittynyt: 25.12.2003 20:24
Paikkakunta: oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jansix » 03.02.2006 0:37

lehdenjaka ,kirjapainaja, levytyökeskuksen käyttäjä, hioja. nykyään noita metallihommia.

Avatar
KS1030
Viestit: 692
Liittynyt: 21.01.2006 18:35
Paikkakunta: =VAASA=
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KS1030 » 03.02.2006 9:28

Toimin tehoelektroniikka alalla tuotekehityksessä johtosarjasuunnittelijana. lisäksi metallialalta vahva kokemus mm. luokkatason hitsaaja, ja LVI-asentajan paperitkin löytyy plakkarista.
Viimeksi muokannut KS1030, 10.03.2006 12:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
_________________________
Moomba Mobius -Loaded with Ballast, Blood, Sweat & Beers , Valmet 361D -61
Kuva

Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08.10.2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 03.02.2006 9:36