Hauskuuksia

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
Vastaa Viestiin
Avatar
Notreal
Viestit: 2014
Liittynyt: 22.04.2008 0:10

Re: Hauskuuksia

Viesti Kirjoittaja Notreal » 27.08.2011 22:16

On olemassa ihmisiä, joiden todellisuudentaju on heikentynyt sairauden tai vamman johdosta, tästä johtuen he elävät eri maailmassa meihin terveisiin verrattuna. He tekevät ratkaisut eri kriteereillä, joita aina ei voi järjellä ymmärtää. Mikäli tunnet tällaisen ihmisen niin kerro ylpeänä, että sinäkin olet ystävä jonkun Jokeri-kannattajan kanssa...
Notreal
Veneilyä Suomessa jo ensimmäisessä sukupolvessa.
Princess OJ8834

Pellis
Viestit: 434
Liittynyt: 10.09.2007 20:57
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hauskuuksia

Viesti Kirjoittaja Pellis » 29.08.2011 22:42

http://www.youtube.com/watch?v=boWCgJq_Jb0" onclick="window.open(this.href);return false;


Perämoottoreita ei juuri mainosteta Suomessa, ehkä hyvä niin 8-|
Oksa on puun kukkanen.

Avatar
CC
Viestit: 819
Liittynyt: 17.05.2008 1:50
Paikkakunta: JKLn MLK

Re: Hauskuuksia

Viesti Kirjoittaja CC » 30.08.2011 13:36

Pellis kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=boWCgJq_Jb0


Perämoottoreita ei juuri mainosteta Suomessa, ehkä hyvä niin 8-|
Kohtalaisen kaksimielinen kerronta...
36 Cavalier Crusader, nyttemin uudessa kodissa.

Avatar
Notreal
Viestit: 2014
Liittynyt: 22.04.2008 0:10

Re: Hauskuuksia

Viesti Kirjoittaja Notreal » 07.09.2011 19:50

Pojan kirje isälle

Isä poikkesi poikansa huoneessa ja totesi sängyn olevan nätisti pedattu ja kaikkialla oli siistiä.

Sitten hän huomasi kirjekuoren pojan tyynyllä. Siinä luki päällä "isälle". Pahalla ennakkoaavistuksella hän avasi kuoren ja luki tekstiä vapisevin käsin:

-------

Rakas isä,

Kirjoitan tätä suurella katumuksella ja surulla. Jouduin karkaamaan naimisiin uuden tyttöystäväni kanssa välttääkseni suuren murhenäytelmän sinun ja äidin kanssa. Jenni on suuri intohimoni ja hän on aivan ihana. Tiedän että te ette olisi hyväksyneet häntä kaikkien hänen lävistysten, tatuointien, hänen tiukkojen prätkävaatteiden takia ja koska hän on niin paljon vanhempi kuin minä, mutta tätä ei tapahtunut ainoastaan intohimon vuoksi vaan myös siksi että hän on raskaana.

Jenni sanoo, että meistä tulee tosi onnellisia. Hänellä on pieni asuntovaunu metsässä ja läjäpäin polttopuita, tarpeeksi koko talveksi. Meillä on yhteinen unelma saada vielä paljon lisää lapsia. Jenni on avannut silmäni kohdatakseni sen todellisuuden, että marihuana ei todellakaan satuta ketään. Me kasvatamme sitä ja käytämme sitä kauppatavarana saadaksemme muilta kommuunimme ihmisiltä niin paljon kokaiinia ja ekstaasia kuin haluamme.

Tällä välin rukoilemme että tiede löytäisi lääkkeen AIDSiin, jotta hän voisi parantua. Hän on ansainnut sen.

Älä huolehdi isä, minä olen nyt jo 15-vuotias ja tiedän kyllä miten huolehtia itsestäni. Tietysti tulen joskus takaisin vierailemaan luonanne jotta opitte tuntemaan kaikki lapsenlapsenne.

-

Poikasi,

Jussi

-

Ps. Isä, mikään yllä olevasta ei ole totta. Olen Tommin luona. Halusin vain muistuttaa, että elämässä on pahempiakin asioita kuin koulutodistus, joka on kirjoituspöytäni laatikossa.

Rakastan sinua. Ilmoittele milloin minun on taas turvallista tulla kotiin..

.
Notreal
Veneilyä Suomessa jo ensimmäisessä sukupolvessa.
Princess OJ8834

Jampe9
Viestit: 138
Liittynyt: 09.02.2011 16:58
Paikkakunta: Monåfjärden

Re: Hauskuuksia

Viesti Kirjoittaja Jampe9 » 26.09.2011 16:02

Saaristolaiselämää:


http://www.youtube.com/watch?v=S3kDbBomZnM" onclick="window.open(this.href);return false;

samppa74
Viestit: 94
Liittynyt: 18.09.2006 23:37
Paikkakunta: turku

Re: Hauskuuksia

Viesti Kirjoittaja samppa74 » 09.10.2011 21:44

Kävin eilen Anttilassa ostamassa 20 kg säkillisen Serti-koiraruokaa. Kassajonossa nainen takanani kysyi, omistanko koiran. Mitä hemmettiä se ihminen oikein kuvitteli, elefanttiko minulla olisi kotona?

No minäpä päätin piristää tylsää elämääni. Kerroin naiselle, että ei, minulla ei ole koiraa - vaan olen päättänyt aloittaa uudelleen Serti-dieetin. Lisäsin, että se ei ehkä ole hyvä idea, koska ede...l...lisellä kerralla päädyin sairaalaan, mutta toisaalta olin laihtunut 25 kiloa siihen mennessä kun heräsin teho- osastolta tippa molemmissa käsissä ja letku jokaisessa reiässä mitä kropasta löytyy.

Kerroin naiselle että dieetti toimii niin, että tungetaan taskut täyteen Sertiä, ja aina kun näläntunne yllättää heitetään pari papanaa suuhun. Serti on täydellisen tasapainoista ravintoa, joten ruokavalio toimii oikein hyvin. (Tässä vaiheessa koko kassajono kuunteli korvat hörössä.)

Nainen kysyi aivan kauhistuneena olinko joutunut teho-osastolle koska olin saanut myrkytyksen koiranruuasta. Vastasin etten suinkaan; olin astunut varomattomasti ajoradalle nuuhkiakseni söpön kultaisen noutajan persuksia ja auto ajoi meidän molempien yli.

Edessäni jonottanut punakka kaveri nauroi niin kovaa että olin aivan varma että hän saa sydärin.

Myymälänjohtaja kutsuttiin paikalle ja sain porttikiellon Anttilaan.

Tänään menen Prismaan....

Avatar
Donna 28
Viestit: 2729
Liittynyt: 08.01.2008 21:10

Re: Hauskuuksia

Viesti Kirjoittaja Donna 28 » 11.10.2011 23:16

Onko Notikka mennyt talviunille 8o ;-) :) ???
Donna 28
Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua

Avatar
Notreal
Viestit: 2014
Liittynyt: 22.04.2008 0:10

Re: Hauskuuksia

Viesti Kirjoittaja Notreal » 21.10.2011 7:41

Donna 28 kirjoitti:Onko Notikka mennyt talviunille 8o ;-) :) ???
Donna 28
Ei vielä. 8|
Tässä yks K18 juttu...

Mies ja vaimo olivat eläintarhassa vierailulla ja tulivat gorillan häkin eteen. “Vilauta tissiä gorillalle”, sanoi mies vaimolleen. “Enkä vilauta”, vaimo vastasi. “Vilauta vaan”, pyysi mies, “Uskoisin että gorilla olisi ihmeissään”.

Nainen vilautti tissiä kun ei lähistöllä muita ihmisiä ollut. Kun gorilla näki paljaan nännin, alkoi se mylviä vallattomasti. “Nosta vähän hametta ja vilauta sille tu...ssua”, mies pyysi. “No enkä”, sanoi nainen. “Ei täällä ketään ole, vilauta vaan”, jatkoi mies.

No sama se, ajatteli nainen ja nosti hametta. Kun karvatupsu vilahti, vauhkoontui gorilla aivan silmittömasti. Gorilla huusi ja mylvi, repi puita maasta irti, juoksi ympäriinsä suunnattoman kiihkon vallassa.

Samassa mies avasi häkin oven, työnsi vaimonsa sinne sisään ja huusi: “Selitä nyt sille, että sulla on pää kipeä!”
Notreal
Veneilyä Suomessa jo ensimmäisessä sukupolvessa.
Princess OJ8834

JussiA
Viestit: 300
Liittynyt: 27.02.2005 19:25

Re: Hauskuuksia

Viesti Kirjoittaja JussiA » 21.10.2011 12:42

Tässä kuva olohuoneestani. Ja pähkinä tarkkasilmäisille: mistä voi päätellä että puu on minulle mieleinen materiaali?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Ande
Viestit: 1182
Liittynyt: 08.08.2003 13:35

Re: Hauskuuksia

Viesti Kirjoittaja Ande » 21.10.2011 13:46

Taitaa verhosssakin toukka temmeltää :-)
E mare libertas

Ana
Viestit: 245
Liittynyt: 05.10.2009 13:56
Viesti:

Re: Hauskuuksia

Viesti Kirjoittaja Ana » 21.10.2011 16:17

Lattia on puujäljitelmää?
______________________________
http://marsund880.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Simon
Viestit: 958
Liittynyt: 23.03.2007 0:27
Paikkakunta: Kaskinen

Re: Hauskuuksia

Viesti Kirjoittaja Simon » 21.10.2011 17:56

Kyllähän tuo vaikuttaa siltä, että olet telkkarin ja sovan välin tukkinut rimoitetulla lautakasalla ja kattelet mieluimmin lautojen kuivumista iltojesi iloksi :-)
Jotenkin epäilen, ettei tuommoinen meillä onnistuisi :P

JussiA
Viestit: 300
Liittynyt: 27.02.2005 19:25

Re: Hauskuuksia

Viesti Kirjoittaja JussiA » 21.10.2011 19:41

Juu, maalin kuivuminen on jotenkin liian sähäkkää ja hermostuttavaa katseltavaa, puun kuivaminen on juuri sopivan rauhoittava näytelmä..
Minäkin olen kyllä huomannut että vaimoihmiset ovat näissä asioissa jotenkin kamalan pikkutarkkoja.. eihän tuota pikku punttia meinaa edes huomata.

Mile
Viestit: 1181
Liittynyt: 25.02.2005 11:44

Re: Hauskuuksia

Viesti Kirjoittaja Mile » 25.10.2011 11:14

Sille vaimelle olis pitänyt selittää että se on aivan huippudesign kirjahylly, hyvin litteille kirjoille!
Mile

samppa74
Viestit: 94
Liittynyt: 18.09.2006 23:37
Paikkakunta: turku

Re: Hauskuuksia

Viesti Kirjoittaja samppa74 » 21.11.2011 14:44

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=87470&c=5" onclick="window.open(this.href);return false; :))

Vastaa Viestiin