Eka!?

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
kojote
Viestit: 174
Liittynyt: 05.06.2003 14:41
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja kojote » 06.08.2008 15:56

Hah!
Sainpas mielenkiinnon heräämään.. se juttu oli jossain vanhassa Pahkasiassa...(eli täyttä höpöä)

Itse asiassa kaveri rakentelee venettä (hitsailee nippuun) ja suunnitelee saunaan pientä poreammetta!!! saapas nähdä kuinka sen toteuttaa mutta veneestä tulee kyllä muhkee... 15m x 4,2m x 1,2m...
On vielä alkutekijöissään eli n. 3 - 4 vuotta vesillelaskuun...

Avatar
Notreal
Viestit: 2014
Liittynyt: 22.04.2008 0:10

Viesti Kirjoittaja Notreal » 06.08.2008 19:25

kojote kirjoitti:Hah!
Sainpas mielenkiinnon heräämään.. se juttu oli jossain vanhassa Pahkasiassa...(eli täyttä höpöä)

Itse asiassa kaveri rakentelee venettä (hitsailee nippuun) ja suunnitelee saunaan pientä poreammetta!!! saapas nähdä kuinka sen toteuttaa mutta veneestä tulee kyllä muhkee... 15m x 4,2m x 1,2m...
On vielä alkutekijöissään eli n. 3 - 4 vuotta vesillelaskuun...
Hah itelles, eipäs herännyt, en edes käynyt lukemassa tätä...

Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08.10.2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 06.08.2008 21:33

Et vaan kehtaa tunnustaa - enhän minäkään huomannut sitä pöytämallin tutkavenettä jossa oli hieno Merkku perässä ja konjakit puuttui ;-)
Veli-Matti

http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;


"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."

venenaula
Viestit: 271
Liittynyt: 10.06.2004 18:11
Paikkakunta: East FInn

Re: Eka!?

Viesti Kirjoittaja venenaula » 07.08.2008 0:20

Jape kirjoitti:Hyvä homma, keskustelupalsta uudistuu. Korkataampas tämäkin foorumi käyttöön.
Seuraan vain katseella,http://www.hydroracer.net/modules/Jig/index.php

All good fo ya!

kojote
Viestit: 174
Liittynyt: 05.06.2003 14:41
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja kojote » 07.08.2008 8:02

Jep jep.....

Kattelin tossa että Vanhalan sivuilla on vielä Miinuskan kuvat ja tiedot.
Ei ole venettä näkynyt Mallasselällä joten kaik se rapistuu jossain ladon takana..
Niin kovan kunnostuksen jälkeen tuntuu surulliselta jos vanha rouva on hyljätty. Jos Miinuskan nykyinen omistaja lukee tätä niin paappa pipo päähän ja piippaa: voisin ostaa Miinuskan takaisin..

Jos Mister Vanhala lukee tämän viestin niin voisin lähettää Rio-rojektin kuvat ja tarinaa kotisivuille (muiden veneet) Miinuskan tilalle????

Ps. Jostain kumman syystä pankinjohtaja on kai alkanut kaveerata meikäläisen kanssa, me lähetään oikein eräretkelle! lähetti oikein kirjeen että "ON syytä muistaa että viimeinen ERÄpäivä on 15.8.2008!"

Lisäksi mä olen ilmeisesti alkanut rikastua! Mulle tulee ilmeisesti jostain rahaa kokoajan lisää niin ettei se tilille enää mahdu vaan tulee yli! Pankista ne lähettelee jatkuvasti kirjeitä että "Tilinne on ylitetty!"

HÖH. ?

Vastaa Viestiin