kuvien siirto-ongelma

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
matti
Viestit: 2172
Liittynyt: 12.03.2005 16:31

kuvien siirto-ongelma

Viesti Kirjoittaja matti » 25.10.2018 18:29

Olis kuvia puhelimessa, mutta nyt (taas) ne ei siirry sähköpostin välityksellä koneelle josta osaisin liittää tänne forumille.
Vähän aikaa sitten ne muutamat veneen korjauskuvat sain siirrettyä.
Tulee ilmoitus ; lähetys epäonnistui , vika sähköpostipalvelimella
Luulen, että ne kuvat voisi?? siirtää myös lähiverkon kautta??? mutta miten? lähiverkko näkyy puhelimessa, mutta kun siinä, siis puhelimessa ei ole nappuloita 8-| :P :P
Läppärillä näkyy telkku, sen olen jotenkin(vahingossa) saanut liitettyä verkkoon.
Kyllä vanha ihminen on hölmö. 8}
Puhelimessa on joku lähisiirtomahdollisuus-laita toisen laitteen viereen- toimiiko se vain toiseen puhelimeen ja mitä sillä voi siirtääääää????
Auttaako jos välillä heittää seinään

Northling
Viestit: 2755
Liittynyt: 23.04.2003 11:16
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: kuvien siirto-ongelma

Viesti Kirjoittaja Northling » 25.10.2018 18:50

Moro

Mikä puhelin eli mikä käyttöjärjestelmä ja mikä käyttis koneella?
Osaisin varmaan auttaa jos on applen IOS, mutta android käyttöympäristö ja Windows on mulle vieraampi.

Voitko liittää kaapelilla puhelimen koneeseen ja näkyykö kone sitten resurssihallinnassa. Silloin puhelin käyttäytyy kuten ulkoinen kovalevy ja voit valita kuvakansion ja "vetää/raahata" tai copy/paste kuvat koneen kuvakansioon.

Nortti
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing

matti
Viestit: 2172
Liittynyt: 12.03.2005 16:31

Re: kuvien siirto-ongelma

Viesti Kirjoittaja matti » 25.10.2018 20:05

No voi mahdoton kuin se voi olla näin yksinkertaista, ei ole tullut koskaan aateltua tuota narua kun se aiemmissa on ollut vain latausta varten. 8o
Loistavaa nyt voi liitellä kuvia tekstin lomaan, kunhan ne jollain tavoin pienentää, se sähköpostisiirto systeemi pienensi kuvan kätevästi!
Antennikuvan olen saanut jotenkin jo puhelimessa tallennettua pieneksi. 8-|
:))

Avatar
vehkasalo
Viestit: 370
Liittynyt: 10.08.2013 23:26

Re: kuvien siirto-ongelma

Viesti Kirjoittaja vehkasalo » 27.10.2018 9:26

Noissa uusissa kännyköissä voi todella helposti pienentää kuvan jälkikäteen. Ainakin mulla Sonyssa.
Ennen oli miehet rautaa laivat oli puuta hiio hoi

Vastaa Viestiin