Facebookissa

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
JussiK
Viestit: 314
Liittynyt: 20.01.2006 14:24
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Facebookissa

Viesti Kirjoittaja JussiK » 04.11.2017 0:25

https://www.facebook.com/groups/106625973441144/ Pidemmittä lätinöittä ,uusi ryhmä perustettu . Facebookkiin . keskittyy veneisiin + 10 m.
Jussi K

O. Lympia
Viestit: 13
Liittynyt: 22.08.2014 9:05

Re: Facebookissa

Viesti Kirjoittaja O. Lympia » 04.11.2017 15:02

Näyttäis olevan suljettu ryhmä eli ei mitään meille naamakirjaan kuulumattomille. Onneksi tämä puuvene.net on olemassa.

JussiK
Viestit: 314
Liittynyt: 20.01.2006 14:24
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Facebookissa

Viesti Kirjoittaja JussiK » 04.11.2017 17:34

No juu ei sinne pääse jos ei kuulu naamakirjaan. Ja lähes kaikki ryhmät naamiksessa on "suljettuja" tarkoittaa että niihin pitää pyytää päästä. Tämän palstan ja ko.ryhmän vertaaminen on kuin vertaisi etanaa ja gepardia .
Jussi K

danlig
Viestit: 123
Liittynyt: 08.05.2014 12:17

Re: Facebookissa

Viesti Kirjoittaja danlig » 04.11.2017 17:49

Sopiiko liittyä jos botski on vain 9.8m pitkä? :-) :P

O. Lympia
Viestit: 13
Liittynyt: 22.08.2014 9:05

Re: Facebookissa

Viesti Kirjoittaja O. Lympia » 04.11.2017 17:55

Enpä minä noista elukoista tiedä mittään, mutta naamakirja saa vielä muutaman vuoden treenata päästäkseen tiedon annissa ja jakamisessa tämän(kään) sivuston tasolle.

JussiK
Viestit: 314
Liittynyt: 20.01.2006 14:24
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Facebookissa

Viesti Kirjoittaja JussiK » 04.11.2017 18:38

danlig kirjoitti:Sopiiko liittyä jos botski on vain 9.8m pitkä? :-) :P
ei ,hihihihi
Jussi K

JussiK
Viestit: 314
Liittynyt: 20.01.2006 14:24
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Facebookissa

Viesti Kirjoittaja JussiK » 04.11.2017 19:05

O. Lympia kirjoitti:Enpä minä noista elukoista tiedä mittään, mutta naamakirja saa vielä muutaman vuoden treenata päästäkseen tiedon annissa ja jakamisessa tämän(kään) sivuston tasolle.
Tästä olen täysin erimieltä .eihän jäsenistön tietotaito ole mitenkään riippuvainen siitä onko kyseessä naamakirja vai puuvene netti . ihmiset ne tänne kirjoittelee niinkuin naamikseenkin ,ei tänne taivaalta tipahtele yhtään sen varmempia totuuksia.
Millään tavalla väheksymättä tämän palstan jäsenten osaamista,olenhan täällä itsekkin ollut vuosia ja saanut lukuisia hyviä neuvoja .

Sitäpaitsi monta kertaa juuri sinne ko. naamis ryhmään kirjoittelee ne täsmälleen samat ihmiset jotka kirjoittelee tännekkin , en halua nimiä mainita , se ei ole mun asia.
Naamakirjassa näet välittömästi ihmisen oikean nimen useimmiten kuvan hänestä ,näet missäpäin suomea asuu, ja aika moni on laittanut ammattinsakin näkyviin ,josta tiedän että ko. ryhmässä on useita alan ammattilaisia , niin merenkulun puolelta kuin venerakentamisen alalta,
luonnollisesti niitä löytyy myös täältä.

Minusta tässä foorumissa ehkä huonoin puoli on hitaus , joskus olen odottanut kaksikin viikkoa saamatta yhtään ainoaa kommenttia kysymykseeni.
naamakirjassa vastaus aika yleensä lasketaan minuuteissa.

Nopeuteen liittyy kieltämättä omat huonotkin puolensa, kuten se että joskus ihmiset laukovat asioita samantien tunnepuuskissaan ,vaikka olisi hyvä ensin laskea vaikka siihen kymmeneen.

Mutta näin se menee annetaan kaikkien kukkien kukkia :-)

ps . voihan tämäkin palsta monen mielestä olla täyttä huuhaata ,sillä perustelulla että " kirjastosta se tieto pitää hakea ,eikä mistään intternneetistä"
Jussi K

Vastaa Viestiin