Kiitokset vain, yhden kerran olen Puuveneen vuokseen osallistunutkin. Se oli ennenkuin tämän kunnostusprojektin aloitin ja nimenomaan tällä veneellä. Siitä on kuviakin todisteena täällä:
https://get.google.com/albumarchive/107 ... yKL7-KThaw
Aikataulu ehkä hämääntyy täällä hiukan sillä kaikkea ei ole parissa vuodessa tehty vaan osan remontista lisäilin tänne jälkikäteen. Tunteja projektiin on planut noin 900h tällä hetkellä. Olen kirjannut kaikki työtunnit kun olen telakalla tehnyt ylös ja tuollainne määrä siitä on kertynyt. Pääpiirteittäin homma meni seuraavasti:
2013 purku ja pohjan kunnostus, kyllästys, 251h tehty
2014 pohjan lakkaus ja maalaus, 53,5h tehty
2015 Hytin uudelleen rakentaminen ja sisustus, 230,5h tehty
2016 Sisustuksen viimeistely, kansien teko, kattojen teko kölirauta peräsin, sähköt yms, 366h tehty
2017 viimeistelyt
Välissä on ollut kaikkea muuta ja välillä tämä projekti on ollut pidempäänkin tauolla. Yhden partiokämpän remonttia on tullut tehtyä vajaat 400 tuntia ja yksi pappatunturi tuli kunnostettua yhden talven aikana kaverin kanssa. Ensi keväänä olisi vakaa aikomus saada tämä loppuun ja nauttia hetki siitä ettei ole mitään projektia käynnissä, vaikka samaan aikaan on jo muutamia suunnitelmia..