viittaus riittävään jännitykseen

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
matti
Viestit: 2172
Liittynyt: 12.03.2005 16:31

viittaus riittävään jännitykseen

Viesti Kirjoittaja matti » 14.12.2013 10:56

viittasin muualla, että täällä saa riittävästi jännitystä elämään yrittämättä itse sen kummemmin;
En nyt löytänyt, mutta on ollut parempiakin videoita
http://www.youtube.com/watch?v=1BboOah5ERQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisäksi on tämä ns vanha tie, tosi suosittu mp-väen keskuudessa.
Kyydissä ollessani vanhalla tiellä olen usein autokuskilta kysellyt, miksi oiot, saanut vastaukseksi, että kyllä ehtii palata omalle kaistalle, olen miettinyt, että ehtiikö?????
http://www.youtube.com/watch?v=9RA8WB3OFWg" onclick="window.open(this.href);return false;
Rakentaessani venettäni (siis tämä liittyy puuveneisiin :-) ) joskus ovet auki kevväällä, kuulostelin outoa ääntä, rouiirh, rouiirh, ääni toistui useasti, mikä ihme? kunnes äkkäsin; museotielle on matkaa lahden yli pari kilometriä, isot kyykkypyörät kiihdyttävät kun "latu aukeaa" kun tullaan peltoaukealle Pihlajassa, luulen, että nopeusmittarissa tällöin on ykkönen sen nopeusrajoituksen 60 edessä?
Kuva lähtee Ravijoelta länteen, minuutin kohdalla on nyppylä jossa eksyy helposti vastaantulijoiden puolelle! Kuten näkyy menee kaarros 1,20 kohdalla pitkäksi, samoin 1,40
Siskonmiehen kotimökki on kohdassa 2.37 näkyvä vihreä, aivan tiessä kiinni, pihaalta lähdettäessä on varottava lännestä tulevia pyöriä, jotka monesti, siis arviolta, tulevat ainakin 150 mittarissa, ihme, ettei videolla mökkiä ennen olevaan sillankaiteeseen ole vielä kukaan päätynyt, on kapea ja kinkkisesti ei tien suuntainen.
3.35 kohdalla kurvissa yks tuttu ajoi aikoinaan itsensä hengiltä Saabilla.
Kohdassa johon kuva päättyy kuoli pari nuorta, yks jäi ihmeen kaupalla henkiin , tulivat vastakkaisesta suunnasta vasemmalle yli tien päin koivua auto poikki jne...