Vammalassako?

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
jmh
Viestit: 42
Liittynyt: 21.08.2009 7:20

Vammalassako?

Viesti Kirjoittaja jmh » 11.11.2013 13:04

Mieleeni tuli yrittää jäljittää vanhaa puuvenettäni, jonka itse olin myynyt v.1993.
Seuraavassa kaupassa, ilm. 1990-luvun loppupuolella, se kuulemani mukaan päätyi silloiseen Vammalaan.
Nyt, 20v. myöhemmin, se saattaa tietysti olla jo vaikka missä... 8}

Onkohan täällä Foorumilla joku, joka tuntisi nykyisin siis Sastamalan, puuveneitä ?
Valokuvat mahd. tunnistamaista varten ovat tosin vielä scannaamatta jne. mutta laitan niitä kyllä, jos joku asian tiimoilta vaan ottaa yhteyttä. :)

j.hyvarinen(at)dnainternet.net

warmercleric
Viestit: 54
Liittynyt: 05.03.2004 20:46

Re: Vammalassako?

Viesti Kirjoittaja warmercleric » 13.11.2013 9:40

jmh kirjoitti:Mieleeni tuli yrittää jäljittää vanhaa puuvenettäni, jonka itse olin myynyt v.1993.
Seuraavassa kaupassa, ilm. 1990-luvun loppupuolella, se kuulemani mukaan päätyi silloiseen Vammalaan.
Nyt, 20v. myöhemmin, se saattaa tietysti olla jo vaikka missä... 8}

Onkohan täällä Foorumilla joku, joka tuntisi nykyisin siis Sastamalan, puuveneitä ?
Valokuvat mahd. tunnistamaista varten ovat tosin vielä scannaamatta jne. mutta laitan niitä kyllä, jos joku asian tiimoilta vaan ottaa yhteyttä. :)

j.hyvarinen(at)dnainternet.net
Meikäläinen asuu melko keskellä Vammalaa, venekin on kesät tuossa sylvään laiturissa jonka ympäristössä on paljon muitakin laitureita sekä veneitä, puisiakin.
Paljon veneitä on tullut nähtyä vuosien varrella, laita kuvia, katsotaan onko niissä mitään tuttua.

Jouni

Vastaa Viestiin