Positiivista palautetta

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
matti
Viestit: 2173
Liittynyt: 12.03.2005 16:31

Positiivista palautetta

Viesti Kirjoittaja matti » 24.03.2012 9:32

Kun tuntuu, että kaikkialla aina valitetaan jotakin;
Miellyttäviä kauppapaikkoja;
Kun ostin gps:n http://www.marinea.fi/shop/" onclick="window.open(this.href);return false;, osto tapahtui netissä n klo 1605 ja tavara oli kädessä seuraavana pvnä klo 1100, pidän sitä nopeana näinä harvaan kulkevien l-autojen aikana!!! 8o
Kävin viikolla Kouvoassa asti, kun tein pöytää väärässä järjestyksessä, piti saada huullos aikaan ja huullosterä puuttui,(samalla kävin katsomassa Jaakon venettä ja ostin pitemmän aisan peräkärriin ja...), olin netistä katsonut, että http://www.poratuuli.fi/" onclick="window.open(this.href);return false; on ko terä, kävin ostamassa terän ja samalla Abranet-hiomapyöröjä, jotka sain tähän mennessä "parhaaseen hintaan"(jokainen tinkiköön itse), suosittelen ko kauppaa :))

Matti

Tähän vois itse kukin lisätä positiivisia ostokokemuksia/kauppoja

pellamo
Viestit: 755
Liittynyt: 14.05.2009 21:12
Paikkakunta: surkia merikaapunni Oulu

Re: Positiivista palautetta

Viesti Kirjoittaja pellamo » 24.03.2012 13:03

Vähän eri alan hommiin liittyen..
Jokunen aika sitten tein kaverin pojalle mopoon konerempan ja tilasin NAKKILAN PYÖRÄ JA MOPO-firmasta männän ja tiivistesarjan.
Torstai-iltapäivällä tilasin ja maksoin.Perjantaina aamupäivällä tuli postin saapumisilmoitus...Nakkilasta Ouluun vajaa vuorokausi....Nopeeta sekin ja sälli sai mopoilla
jo lauantai-iltana.
Tarkka suunnittelu "tappaa" luovuuden ja haaskaa värkkäilyaikaa..

Ana
Viestit: 245
Liittynyt: 05.10.2009 13:56
Viesti:

Re: Positiivista palautetta

Viesti Kirjoittaja Ana » 24.03.2012 14:24

Täytyy kyllä mainita tänne Marinefix ja Teemu Suuronen. Teemun palvelu on kyllä erikoismaininnan arvoinen.

Toinen yritys jonka voisi mainita on Ab Essma Oy, jolta tilasin uudet patjastot. Vaikka yritys tekee lähes kaikille suomen venefirmoille patjat, niin ottivat erittäin hienosti vastaan tällaisen projektin ja sain erittäin kilpailukykyisen tarjouksen. Laitan blogiin juttua patjojen uusimisesta, kunhan saan järjestettyä aikaa.
______________________________
http://marsund880.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

raussila
Viestit: 23
Liittynyt: 24.05.2005 20:11

Re: Positiivista palautetta

Viesti Kirjoittaja raussila » 24.03.2012 21:42

Miten niin Matti kävi oikein Kouvolassa asti. Kouvolahan melkein Suomen keskellä. Pahkasika lehdessä oli aikoinaan äänestys Suomen turhimmista paikoista, Kouvola ei saannut osallistua. No siitä Poratuulesta. Itse näin Kouvolan seudulla asustelevana ja puutöitä tekevänä. En ole mistään muualta enää vuosiin ostanut teriä ja tarvikkeita. Jos hyllyssä ei ole niin tilaavat ja nopeasti. Hinnat ovat todella kohdallaan verrattuna suuriin kauppoihin. SUOSITTELEN!
T: Jussi

Avatar
Donna 28
Viestit: 2729
Liittynyt: 08.01.2008 21:10

Re: Positiivista palautetta

Viesti Kirjoittaja Donna 28 » 24.03.2012 23:20

Aivan, suosittelen Kouvolalaisena Poratuulta. Tämä pikkukauppa on, sanoisin, sydämmeltään suuri, sen täydellinen sekamelskakin on verrattavissa minun varastointimenetelmiin ja se pelaa. Tosin etsimisessä saattaa mennä tovi, mutta yleensä löytyy. Siis jos puhutaan puuntyöstöön liittyvistä työkaluista, niin todennäköisesti saa mennä merta edemmäksi kalaan ja siellä kalassa saattaa käydä niin, ettei kalaa tulekaan, toisin kuin Poratuulessa, jossa 8| pojat ja ukot järjestävät nykyn ja kalankin
jo mahdollisesti saman päivän aikana. !!!
Donna 28 :)
Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua

Vastaa Viestiin