Hyvææ itsenæisyys pæivææ

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
TeddyDiver
Viestit: 430
Liittynyt: 09.04.2007 15:12
Paikkakunta: Jäämeri

Hyvææ itsenæisyys pæivææ

Viesti Kirjoittaja TeddyDiver » 05.12.2011 23:41

Aattelin næin etukæteen toivotella kaikille kanssa veneilijøille itsenæisyyspæivææ næin aattona jo. Muistakaapa juhlia munkin puolesta kun oon tæællæ Jææmeren rannalla tøissæ ja vastaavaa vapaapæivææ pææsen viettæmææn vasta sjuttende mai..
Teddy

Avatar
nomakee
Viestit: 101
Liittynyt: 29.08.2009 10:22
Paikkakunta: Joensuu

Re: Hyvææ itsenæisyys pæivææ

Viesti Kirjoittaja nomakee » 05.12.2011 23:46

Hyvää itsenäisyyspäivän aattoa sinnekin. pakko oli katsoa, että mitä kiinaa ja mistä
olit kirjoittanut -> :-) :-) :-) :-)
-Äkkinäisyys on onnemme, ilomme ja autuutemme-

pellamo
Viestit: 755
Liittynyt: 14.05.2009 21:12
Paikkakunta: surkia merikaapunni Oulu

Re: Hyvææ itsenæisyys pæivææ

Viesti Kirjoittaja pellamo » 06.12.2011 0:39

Nykymenollahan tässä parin vuoden säteellä toivottavasti taas voidaan jonkinlaista ITSENÄISYYTÄ juhlia.......siihen asti juhlikoon kukainenkin mitä tahtoo 8] eläköityköön EU :-) :-) :-)
Tarkka suunnittelu "tappaa" luovuuden ja haaskaa värkkäilyaikaa..

bonito
Viestit: 787
Liittynyt: 26.12.2006 10:53
Paikkakunta: Pori

Re: Hyvææ itsenæisyys pæivææ

Viesti Kirjoittaja bonito » 06.12.2011 10:22

Juu, hyvää Itsenäisyyspäivää vaan ulkosuomalaisellekin. Olen minäkin viettänyt sjuttondemaita jonkun kerran, kuva on "hulluilta vuosilta" Stavangerista, jossa johkaannun kadulle, jossa norskit odottivat juhlakulkuetta, http://kuvablogi.com/nayta/3366120/" onclick="window.open(this.href);return false; . oletko Polarin kimpussa vai Snöhvitissä. Ihailin aina rannoilla kulkiessani norskien hienoja puupaatteja ja pikkutroolareita, nekin oli tehty männystä, eikä pellejä kyljissä. Stavangerissa näin kerran yhden sisälahden jäässä. Siellä tuntuu talvet silti yhtä kylmiltä kuin täällä, kun kostea, suolainen tuuli puhaltaa ja sataa vettä.

TeddyDiver
Viestit: 430
Liittynyt: 09.04.2007 15:12
Paikkakunta: Jäämeri

Re: Hyvææ itsenæisyys pæivææ

Viesti Kirjoittaja TeddyDiver » 06.12.2011 12:59

Raksahommissa yleensæ Vesisaaressa nyt Båtsfjordissa. Utsjoella kuiten asustelen joten oon vain tyøpæivinæ tæællæ, pitkii pæiviæ niin pææsee jo torstaina kotiin ja venettæ rakentaan :)

pellamo
Viestit: 755
Liittynyt: 14.05.2009 21:12
Paikkakunta: surkia merikaapunni Oulu

Re: Hyvææ itsenæisyys pæivææ

Viesti Kirjoittaja pellamo » 06.12.2011 21:26

Hyvää Itsenäisyyspäivää todellakin kaikille!
Muistakaahan äijät että parin viikon päästä päivä alkaa piteneen ja kevät taas työntyy kuvioihin :-)
Tervat ja pensselit voi ainaski mun mielestä jo kohta hyvällä omallatunnolla ottaa näytille eteiseen "tuoksumaan".......ettei se huushollin Tärkeinkään kerkiä sitä tuoksua unohtaan :P 8}
Tarkka suunnittelu "tappaa" luovuuden ja haaskaa värkkäilyaikaa..

Vastaa Viestiin