pyhäpietarin puuveneen pohja kitti

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
janix761
Viestit: 80
Liittynyt: 07.05.2011 22:40
Paikkakunta: liperi

pyhäpietarin puuveneen pohja kitti

Viesti Kirjoittaja janix761 » 14.09.2011 21:54

8] 8] noo aletaas mietteitä jakamaan tälleen kesän jälkeen. 8| 8| itse nostin tänään venhosen ylös ja tarkasteltiin paikkoja. hyvin ol kitti kestänyt. tosin vene ei ollut täysin vuotamaton ja syy siihen on kesken jäänyt keväällä sikafleksin poisto. pari kohtaa jotka paikallistin veneen sisuksista niin noston jälkeen katoin niin sikamassa roikkui irti saumasta syy miks ol irronnu niin pellava öljyn. sikamassa nöyrtyy pellava öljystä tehtyyn kyllästeeseen :-) :-) kertokaa mites teillä toiminut

Avatar
Donna 28
Viestit: 2729
Liittynyt: 08.01.2008 21:10

Re: pyhäpietarin puuveneen pohja kitti

Viesti Kirjoittaja Donna 28 » 20.09.2011 23:06

Revin kaikki massat pois, muttei minullakaan ollut täysin vuotamaton, sillä missä vuosien saatossa pilssiin levinnyt öljy tuli läpi, ei pitänyt Pyhä Pietarikaan, mutta aikaisempiin vuosiin nähden ero oli kuin yöllä ja päivällä.
Donna 28 :)
Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua

janix761
Viestit: 80
Liittynyt: 07.05.2011 22:40
Paikkakunta: liperi

Re: pyhäpietarin puuveneen pohja kitti

Viesti Kirjoittaja janix761 » 21.09.2011 1:14

jepjep miulla ainakin massojen ja syvemmällä jääneiden massojen jämien takia vuoti. joo toi öljy ongelman kanssa painiskelen itsekkin kun toi kone ei oo ihan tuore niin jostain vuotaa mutta ei valuma altaaseen vaan pohjalle ja sitä haeskellut mutta itse todennäköisesti päädyn ensikesänä siihen tulokseen et kölin ja ensimmäisen pohja laudan sauman päälle tulee lista ja massaa väliin josko sitten lopettaisi siitä vuotamisen katotaan jos ei parempia ehdotuksia tuu.... 8} 8}

Vastaa Viestiin