mä oon eläkeläinen

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
pinja
Viestit: 81
Liittynyt: 12.01.2005 23:36
Paikkakunta: Perniö/Teijo
Viesti:

mä oon eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja pinja » 11.09.2011 12:21

heippa kaikki taas, tiedot kuolemastani on suuresti liioiteltuja, totesi joku kirjailija samaa sanon ja lisään jotta huijasin patologia sekä taas kävelen. Seuraavaa kertaa vaan odotellaan mikäs tässä eläkeläisenä on ollessa, tosin veneily on mun osaltani veneilty pitää kai ruveta myymään lahjoittamaan ko tavaroita pois säilytyksestä. Pari vuotta tässä on tapeltu kotoon ja TYKSissä ainoavarsinainen mitä ne on saanu aikaseksi niin ajolisensit pois kaikilta laitteilta no hälläkö väliä ei sitä laivaakaan lisensillä ajeta. toivotan vaan Teille kaikille hyvää syksyä ja talvea erilaisten projektien parissa ja ainakin mulla on aikomus täällä roikkua ja tehdä kommentia väliin hiukan useammin kuin aikaisemmin.niin kun ma kerkiän niin pinja ja tuija menee uskoakseni myyntiin sekä erinäinen määrä muuta romua tai sit perikunta rupiaa siivoamaan sen näkee . hyvää jatkoa ja kirjoitellaan.

vielä Pinja

eklu
Viestit: 160
Liittynyt: 03.05.2005 12:38
Paikkakunta: Vaasa

Re: mä oon eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja eklu » 11.09.2011 14:50

Pidä pintas, nykylääketiede on ihmeellistä kun kipupolilla mulle sanottiin että saa olla tyytyväinen jos 30% kivusta saadaan pois. Nehän heitti mut pihalle kun en ollut tyytyväinen ja käskin tunkea prosentin sinne takapuolella olevaan reikää ja lähdin metsästämään lääkäriä ja sain omalääkärin mukaan. No jokunen lääkekokeilu meni metsään mutta nyt mulla ei ole neuropaattisia kipuja ja olen aika rajusti vähentänyt lääkitystä ja vieläkin kivuton ja se mistä pissa tulee toimii niin että isohkon Busterin reinalta pystyy lorottamaan ja vaiimollekkin on siitä taas iloa. Muita kipuja eli polvet romuna ja nyt löytyi vielä harmiton rustokasvain tuosta oikeasta polvesta ja lihaksi särkee kun oli reilun vuoden huumattuna tuoliin ja nyt liikun taas. No hetki sitten sähkö oli vähissä niin lanssin lääkäri pikalatas kolme kertaa niin käppyrät meni kohdilleen ja kielsi pilsnerissä pyörällä ajon muuten mukava tyyppi. Tällä meinaan ettei aina kannata uskoa jos sanotaan ettei enään voi tehdä mitään, totta se lääkäri ei voi mutta etippäs toinen ja soittelet vaan kylmästi niille parhaille ja kerro onalääkärin nimi niin yhtäkkiä se soittaa että erikoislääkäri sieltä kehotti kokeilemaan tätä ja aika on ollut pian eli lääkäri on jäänyt ylitöihin niin että vartia on päästänyt ulos, kyllä kannatti hakea kukkakaupasta lahjakortti vielä kun neidon nimi muuttui ja tuli nuori rouva jolle sain siirrettyä toisen ylilääkärin kirjoittamat kovemmat tropit ja jäi nyt eläkkeelle ja soitti mulle että ole rauhassa hän ei jätä mua pulaan. Niin oon 53v ja kuudes vuosi eläkkeellä alkoi huhtikuussa, periksi olen meinannu antaa usei ja pöydällä on ollut ladattu ase, ase tyhjätty ja laitettu paikoileen. Moottoripyörä jäi tältä kesältä ja matkavene vaihtui Busteriin mutta vapaus säilyi, kohta syön ja lähen rantaan ja heitän lenkin ajattelin kiertää Vaasan majakan ja ajan niin et just pysyy nokka alhaalla ja ohjattavuus hyvänä (n.18 solmua)

eklu
Viestit: 160
Liittynyt: 03.05.2005 12:38
Paikkakunta: Vaasa

Re: mä oon eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja eklu » 18.09.2011 2:05

Pari hienoa lenkkiä vaikka kaiku temppuilee mutta kovin kiviset paikat ajettu kone niin ylhäällä että saa vetta, yksi kevyt pujakosketus. Moniko on nähnyt merikotkia perhe söi jänistä ja äiteen rupesi kiertämään joten poistuimme häiritsemästä. kaveri oli ihan silmät pyöreinä ku harvoin näet kolme ruokailemassa ja emon puolustamisen, muutama huje karikolla ja eivät välittäneet mitään ja kaksi hirveä ui rannikolle päin. Kaikki kahteen tuntiin, eihän siitä pitkä ku meinasin vanhalla ajaa hirvikolarin kun oli ensin seikkaillu kaupungissa ja äkkinäinen väistö ja pakkaaminen esti päälleajon ja se oli väsynyt ja sai vettä sisuskiin kun pärski mutta selvis Gerbyyseen syömään loput omenat ihmisten puista. Kyllä Vaasa on merikaupunki ku vanhat ukot rannassa sanoo että jokunen Harri tullu että pian taan vedetään harrilautaa, En kerro enempää ettette tuu kateellisiksi.

Vastaa Viestiin