Filosofiaa tupakanpoltosta.

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
Avatar
tikkavintti
Viestit: 104
Liittynyt: 08.03.2007 12:41
Paikkakunta: Espoo

Re: Filosofiaa tupakanpoltosta.

Viesti Kirjoittaja tikkavintti » 04.04.2013 18:21

No joo, taas tapetiile.
Barkoffilla oli perusajatus aika hanskassa, ei sitä tapeta vaan itteensä, vaan muita myrkytellään siinä vieressä.
Ja nimen omaan niitä kaikkein läheisimpiä.Meitä oli 75- ja siitä ettiäpäin autossa neljä ihmistä aina mökille manossa. Minä, kaveri ja hänen vaimonsa omani lisäksi.
Kotterossa pani kolme ihmistä palamaan vartin välein. Mami kyseli parin reissun jälkeen että miksi ihmeessä me kaikki hamuttiin aina samaan aikaan marlboroa kuin yhdestä narusta. Hää ei itte polttanu eikä ole ikinä meinannutkaan. Kaiken se kestää...
Pentuna heräsin Suomen merkittävämpänä iltana siihen kun Mummoni mökki oli täynnä ukkoja kuuntelemassa pressanvaalin tuloksia.Radiotkin oli landella harvinaisia ja meillä oli yksi. Kylä oli siellä kuuntelemassa tuloksia.
No. mulla oli ollut vielä pienempänä hinkuyskä ja kun ilma rupesi loppumaan niin rupesin unissani pyörittämään itteeni,mikä varmaan näytti aika hassulle jos ei tajunnu että happi rupes siinä loppuu.Sillon ku se oli ollut ihan aktuellia niin mun nuorin eno oli puukattu pyörittämään mua punkassa etta sain hengiteltyä., siitä se oli jääny.
Siihen sitten heräsin ku äijät nauro pilkaten että kattokas pentuu, jokaisella jonkin sortin savu poskessa.Radiosta kuulu että "kekkonen, kekkonen... " eikä tuvassa näkyny edes takaseinää.
Voihan, sanonko mä mikä, kun nämäkin ajat olis jääny jotenkin kokematta. Jäi että jos siinä ajassa selviit pilkatta niin on poltettava, ja läheiset sai sitten osansa.
Kaveri oli hyvää isukkii ja nortti poskessa vaihteli vaippoja, itte vielä porskuttaa mutta pentu eikä mamma ei.
Jos joku sanoo ettei ajat parane niin kyllä on jääny pari juttuu huomaamatta.
Että jos joku on hokannu olennaisen niin Barkoffi on
Pannaan vielä että nimimerkki " huomaavaava tupakoitsija"
Tana, kele, vetti.
samaan virtaan ei voi astua kahdesti,vesi jossa seisoit on jo mennyt

Avatar
tikkavintti
Viestit: 104
Liittynyt: 08.03.2007 12:41
Paikkakunta: Espoo

Re: Filosofiaa tupakanpoltosta.

Viesti Kirjoittaja tikkavintti » 11.04.2013 12:39

Ja kun topikki on" Filosofiaa tupakanpoltosta" niin nyt sitä:
Mummo ei ollut vuosiin nähnyt minua eikä nuorinta enoani. Kun sitten tavattiin niin meillä molemmilla sauhus rööki poskessa.
Siihen mummo: "Jos Luoja olis tarkottanna että ihminen röyhyää tolla viisiin niin hää olis laittanna ihmisille korsteenin piähä valmiiks."
Epäilemättä.
samaan virtaan ei voi astua kahdesti,vesi jossa seisoit on jo mennyt

Vastaa Viestiin