Hyvää Juhannusta luvialaiseen saunaan Nortille ja uudella vastalla vastomista, Veli-Matille ja kansihenkilölle turvallista matkaa ja paistettuja lettuja mieli hillolla tuntemattomassa määränpäässä, Notikalle uusia ajatuksia, lämpimästi kannatettavia ideoita

Jussinkin jälkeen

, terveiset Vanhalan Mikalle, jolle olen jostakin kumman syystä joskus soittanut ns. väärään numeroon

(hajuakaan minulla ei ole, mistä se hänen numeronsa puhelimeeni on tullut), Tevisulle lohdutukseksi veneilijän Joulusta, vaikka tiedän, ettei tämä anna lohtua tippaakaan pettymyksessäsi, tulee niitä veneilijän Jouluja vielä vaikka kuinka monta tämänkin Jussin jälkeen

ja valitettavasti täytyy todeta,
ettei ne aikataulut ole toteutunut itsellänikään niin kuin olisi pitänyt - Joulua, kun olen odotellut jo kolme vuotta Donnan suhteen. Erityisesti jo mainitsemieni henkilöiden lisäksi haluan toivottaa hauskaa ja riehakasasta Juhannusta kaikille niille, jotka ovat vaihtaneet ajatuksia sekä yksityisesti että julkisesti kanssani, myös Uumajan lacritsille. Itse lähden yhdeksi miehistön jäseneksi vaimoni kanssa kaljaasilla Itäiselle Suomenlahdelle, kuten perinne velvoittaa ja hauskaahan se on, kun lähes 400 m2 on mastoissa purjeita katseltavana
Trevligt Midsommar
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua