
No joo, nyt akseli&nivel ja kone on simmailtu kohdilleen ja pultit vedelty kiinni.
Seuraavaksi revin irti ja heitän ulos kaiken alkuperäisen "kaluston" ja siitä se alkaa...
Vaneripinnat tulee samansävyiseksi värjätystä koivuvanerista kuin takaseinän peilitkin ja rungot 22x50 mäntyrimasta missä se on tarpeen.
4 osaan purkautuvan konekopan sivuvanerit on 9 millistä ja kansi ilmeisesti 15 millistä + jotakin siihen päälle.
Äänieristyksen pohjana on kauttaaltaan vaneria vasten on 2xteollisuuskivihuopaa ja sisäpuolella sitten 30mm meluton.
Suunnitelmissa on jossain vaiheessa sulkea ja tiivistää kone myös alapuolelta pilssiä myöten ja järjestää koneen ja kopan tuuletus 2 x 110mm putkella joista toisessa, siinä jonka sisäpuolinen pää on ylempänä, on termostattiohjattu imevä puhallin - eli kun kone käy putkesta menee ilmaa konekoppaan mutta kun kone on sammutettu ja lämpötila nousee vaikkapa 60 asteeseen puhallin imee ilmaa ulos konekopasta. Toinen 110mm putki tulee kopan alosaan ja siinä saa ilma virrata kumpaan suuntaan haluaa...
No nämä nyt on tulevia suunnitelmia sillä mutu sanoo että pelkällä äänieristetyllä ja tiivillä konekopalla sekä kummitassujen päälle nostetulla koneella tulee niin hyvä äänitason ja resonassijyminän pudotus että luulee ajelevansa liikkuvalla huopatossutehtaalla... Ensimmäisenä kesänä
