Patricia minun on kiittäminen, että veneessä on Mercruiser akselvetoiseksi muutettuna. No, kun kuuntelin Riistaveden hallissa sen käyntiä, kiinnitin enemmän huomiota sen käynnin tasaisuuteen. Kaipa se vesilukko äänenvaimenninkin jotekin hiljentää sitä konetta ja tuleehan se jo omaan tilaansa kannen alle. Vielä lisäksi
konekoppa päälle, johon tulee 30 mm äänieristysmatto, lisäksi täkki on umpinainen. Jos sitten kesällä kärsitään liiasta melusta, on seuraavan talvena aikaa tehdä muutoksia. Täkin alla tuuletus hoidetaan sähköisellä puhaltimella vähän samaan tapaan kuin tietokoneessa, tuulettimet ovat itseasiassa niistä kotoisin.
Lari lampila, otan neuvosta vaarin, hyvä.
Ogu, laita vain kuvia, laitan Sinulle yksityisviestinä sähköpostiosoitteen, ellet tätä tietä käytä.
Tosin Pentry on vain 45 cm leveä, niin ei siihen nyt niin hirveitä systeemejä saa. Se on myös toinen paikka, missä voi selkä suorana työskennellä, jos on sateeton päivä, siinä kohtaa on kattoluukku työnnettävää mallia,
samanlainen on salongin keulaosassa.
Täkistä vielä, se tehdään mahongista, jossa on tammisuikale välissä (1,0 - 2,0 cm), ei vaneria tännekään.
Vielä ogullle, laudoitus menee umpeen kun panemme kolme ilmankostutinta alle ja vedämme muovit kannesta helmoina alas, sitä on kokeiltu ennenkin ja se toimi. Tosin pari viikkoa saa vettä ahkersti kantaa kostuttimiin. kun vene on vedessä työntää laudat toinen toisiaan ja kyllä raot umpeutuu viimeistään siellä. Vene on kyllästetty. Toivoisin edelleen kommentteja sivun 47 kuvista.
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua